Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-04-30, 15:54
  #1
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Vilket spel gav dig knappt en minsta utmaning utan var typ självspelande? Finns det spel som är på allvar alla kan klara utan tvekan?

Här skriver vi om enkla spel!
Citera
2015-04-30, 16:00
  #2
Moderator
^Eazs avatar
CoD serien är generellt en enkel spelserie, helt linjär med många skriptade händelser där du misslyckas en gång och sen vet du exakt vad du ska göra.

Kommer inte ihåg exakt vilket det var, men ett av dem var så löjligt lätt och genomspelat på någon timme att man faktiskt var förbannad efteråt på hur kort det var. MW3?
Citera
2015-04-30, 16:02
  #3
Medlem
Apantis avatar
Första heisten i GTA V Online.
Det snakeliknande spelet innan bankrånet är det enklaste jag spelat.
Citera
2015-04-30, 16:10
  #4
Medlem
Kaffenarkomanens avatar
Quake var lite väl lätt om man inte körde nightmare.
Citera
2015-05-02, 12:03
  #5
Medlem
Kroesus-Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
CoD serien är generellt en enkel spelserie, helt linjär med många skriptade händelser där du misslyckas en gång och sen vet du exakt vad du ska göra.

Kommer inte ihåg exakt vilket det var, men ett av dem var så löjligt lätt och genomspelat på någon timme att man faktiskt var förbannad efteråt på hur kort det var. MW3?

Instämmer på CoD. De har någorlunda bra storys men fruktansvärt enkla. Tror knappt jag dog i MW2 och BO1 (BO1 var väl riktigt kort också har jag för mig?)
Citera
2015-05-02, 22:58
  #6
Medlem
soulreapers avatar
Ska den här tråden överleva krävs det längre svar än en titel.
One-liners och trams raderat.
//MOD
Citera
2015-05-02, 23:09
  #7
Medlem
Call of Duty och Battlefields singleplayer är busenkla, dom är varken tid eller skill-krävande.
Citera
2015-05-03, 00:12
  #8
Medlem
shitmagnets avatar
Alla Mario-spelen är väl ändå förbaskat enkla att spela igenom, ok att det ibland kan vara frustrerande svårt att hitta/hämta vissa bonusgrejor i de olika titlarna men på det stora hela.
Samt...
De allra flesta FPS f o m år 2005, med sin health-regen dynga... jRpg´sen har väl gått lite samma väg de med, förresten, lite väl mycket hjälpande trams.
Citera
2015-05-03, 12:53
  #9
Medlem
Soxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gilfhunter2000
Call of Duty och Battlefields singleplayer är busenkla, dom är varken tid eller skill-krävande.

Bara att höja svårhetagraden

Tror jag lägger min röst GTA vice city, storydelen.
Citera
2015-05-05, 19:42
  #10
Medlem
Hannah Montana the Movie till PS3. Köpte det, fixade platinum trophy på mindre än 3 h, sen lämnade vi tillbaks det till affären.
Citera
2015-05-08, 17:48
  #11
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soxi
Bara att höja svårhetagraden

Tror jag lägger min röst GTA vice city, storydelen.
Helikopteruppdraget är ju skitsvårt dock.
Citera
2015-05-08, 18:08
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gilfhunter2000
Call of Duty och Battlefields singleplayer är busenkla, dom är varken tid eller skill-krävande.

Häller förvisso med men då har jag endast spelat på NORMAL svårighetsgrad. Lirar man på Hard så är det nog inte lika lätt...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback