Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-06-28, 01:08
  #25
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Sirwans motståndare har dock mött betydligt bättre motstånd.
Citera
2015-06-28, 18:36
  #26
Medlem
Machida har verkligen inte lätt i UFC numera. Han ser avdankad ut i ansiktet och kroppen ser ju inte alls tränad ut jämfört med motståndarna. Tror han får börja trycka om han vill vara kvar, annars kan han ju bara vara kvar för pengarna vilket iof verkar vara det enda som håller kvar honom i UFC i mitt tycke.
Citera
2015-06-28, 18:40
  #27
Medlem
Gött att man satte lite pengar på att Romero skulle vinna på KO/TKO i tredje ronden
Citera
2015-06-28, 19:40
  #28
Medlem
Mx_1337s avatar
Trist för Machida, tyckte ändå han såg stabil ut de första två ronderna, men Romero är ju alltid farlig i tredje, fjärde gången på sex matcher i UFC som han avslutar i den ronden.
Eftersom jag höll på Machida satt jag hela tiden och hoppades på att Romero skulle ta slut i rond 4-5..
Romero är 6-0 i UFC nu, borde rimligen bara vara någon vinst från titelchans, matcha honom mot Jacare?

Bra debut av Sirwan också!
Citera
2015-06-28, 20:26
  #29
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Bra debut av Sirwan också!


Såg tyvärr inte denna

Men hur är han? har han potential att bli en champion?
Citera
2015-06-28, 20:40
  #30
Medlem
Thiago Santos head kick på steve bosse e bland det bästa jag sett, 2 avslut nu i första rond för thiago, verkligen en fighter att hålla ögonen på !

Lorenz Larkin såg fantastisk ut, riktigt bra fotarbete bra rörelse och bra tryck i sparkarna framför allt från högerbenet och guarden såg otroligt bra ut !!

När det kommer till Machida tyckte jag att han såg stelare ut än vanligt och fysiken var inte riktigt där, jag älskar machidas karate stil men någonstanns måste han förändra sitt game då han kört samma sedan sina första match med stor framgång men börjat bli förutsägbar i stilen och rörelserna. jag hoppas han tar ett tag av nu och låter kroppen och hakan få vila. Man kan inte ta ifrån romero något han gjorde ett bra jobb !!!

Fattade dock inte ett skit av vad romero sa angående det med va som hänt med usa och gå tillbaka till jesus o skit
__________________
Senast redigerad av fluffarn 2015-06-28 kl. 20:45.
Citera
2015-06-28, 21:00
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
Thiago Santos head kick på steve bosse e bland det bästa jag sett, 2 avslut nu i första rond för thiago, verkligen en fighter att hålla ögonen på !

Lorenz Larkin såg fantastisk ut, riktigt bra fotarbete bra rörelse och bra tryck i sparkarna framför allt från högerbenet och guarden såg otroligt bra ut !!

När det kommer till Machida tyckte jag att han såg stelare ut än vanligt och fysiken var inte riktigt där, jag älskar machidas karate stil men någonstanns måste han förändra sitt game då han kört samma sedan sina första match med stor framgång men börjat bli förutsägbar i stilen och rörelserna. jag hoppas han tar ett tag av nu och låter kroppen och hakan få vila. Man kan inte ta ifrån romero något han gjorde ett bra jobb !!!

Fattade dock inte ett skit av vad romero sa angående det med va som hänt med usa och gå tillbaka till jesus o skit

Romero sa "USA go Jesus not gay Jesus" som kommentar till att USA tillåter gay äktenskap nu i alla delstater.
Citera
2015-06-28, 21:24
  #32
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Såg tyvärr inte denna

Men hur är han? har han potential att bli en champion?
Champion-material vet jag inte. Tränar dock hos American Top Team så brist på bra träning råder inte.
Men det var en bra insats för en short notice UFC-debut. Kontroll rakt igenom, droppade Martinez med ett knä i första ronden och fick in flera nedtagningar och mark-kontroll under alla tre ronderna. Kändes som om chans för avslut fanns där, men med ett försprång i poäng gjorde det kanske inget att han inte körde all in för dem.

Stor 135'er, mycket avslut tidigare i karriären, bra nedtagningar, ganska stabilt stående också.
Man ska komma ihåg att han mötte en som normalt går i 125, så storleksskillnaden spelade ju givetvis in.
Ska bli intressant att se honom med ett fullt träningscamp bakom sig nästa gång
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
Thiago Santos head kick på steve bosse e bland det bästa jag sett, 2 avslut nu i första rond för thiago, verkligen en fighter att hålla ögonen på !
Riktigt clean headkick! Det där rätta 'god natt och sov gott'-ljudet!
Citera
2015-06-29, 18:06
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Champion-material vet jag inte. Tränar dock hos American Top Team så brist på bra träning råder inte.
Men det var en bra insats för en short notice UFC-debut. Kontroll rakt igenom, droppade Martinez med ett knä i första ronden och fick in flera nedtagningar och mark-kontroll under alla tre ronderna. Kändes som om chans för avslut fanns där, men med ett försprång i poäng gjorde det kanske inget att han inte körde all in för dem.

Stor 135'er, mycket avslut tidigare i karriären, bra nedtagningar, ganska stabilt stående också.
Man ska komma ihåg att han mötte en som normalt går i 125, så storleksskillnaden spelade ju givetvis in.
Ska bli intressant att se honom med ett fullt träningscamp bakom sig nästa gång

Riktigt clean headkick! Det där rätta 'god natt och sov gott'-ljudet!

Ja den var brutal, thiago såg rädd ut efter att det var över, tror han trodde att han skadat honom allvarligt , det tog lång tid för bosse att vakna upp
Citera
2015-06-29, 18:10
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huntresa
Romero sa "USA go Jesus not gay Jesus" som kommentar till att USA tillåter gay äktenskap nu i alla delstater.


hahaha åfan , fattade ingenting hörde bara en massa mambo jumbo när han prata engelska. konstigt att ta upp sådant i octagongen dock, lyssnade nu på post pressconference och jag tycker hans försök att rädda sina ord var ganska mediokra. han menade nog vad han sa i octagongen en hatstormen han fick efter fick han att pudla, han kunde lika gärna stått på sig !
__________________
Senast redigerad av fluffarn 2015-06-29 kl. 18:30.
Citera
2015-06-29, 22:20
  #35
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntresa
Romero sa "USA go Jesus not gay Jesus" som kommentar till att USA tillåter gay äktenskap nu i alla delstater.

http://mmajunkie.com/2015/06/heres-w...er-machida-win
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback