Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-12-18, 11:36
  #61
Medlem
TheDarkCats avatar
Man kan ju aldrig tro på rykten. Han är säkert inte död. Har man något bevis på att han är död
Citera
2015-12-18, 14:31
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inofficiell
IS releases 'al-Baghdadi message' http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-32744070

Vad tror ni om detta?

Självklart säger han så. Han menar bara att alla muslimer som inte går med inte är riktiga muslimer.

Dvs samma skit som vi hade här tidigare. Protestanterna var impopulära med katolikerna och tvärtom.
Citera
2015-12-18, 15:57
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Självklart säger han så. Han menar bara att alla muslimer som inte går med inte är riktiga muslimer.

Dvs samma skit som vi hade här tidigare. Protestanterna var impopulära med katolikerna och tvärtom.
Det var för några hundra år sedan, sedan uppstod någonting i väst som vi kallar för civilisation.

Abu Bakr al-Baghdadi är inte död. USA hade slått på stora trumman om så var fallet, tro mig, som de gjorde med Bin-Laden.

Farbror Abu har säkert drabbats av diverse hälsoproblem efter några amerikanska bombräder, det ryktas att han sitter i rullstol. Men vem vet. Må de knäppa honom snart, tänk vilken fin julklapp det hade varit. .
Citera
2015-12-18, 18:16
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Det var för några hundra år sedan, sedan uppstod någonting i väst som vi kallar för civilisation.

Abu Bakr al-Baghdadi är inte död. USA hade slått på stora trumman om så var fallet, tro mig, som de gjorde med Bin-Laden.

Farbror Abu har säkert drabbats av diverse hälsoproblem efter några amerikanska bombräder, det ryktas att han sitter i rullstol. Men vem vet. Må de knäppa honom snart, tänk vilken fin julklapp det hade varit. .

Mullah Omar var ju dock död typ 10 år utan att någon visste om det ,så vem vet.
Men ja,jag har också läst att han fått ryggradsskador efter en attack och är förlamad, men är väl bara rykten säkert
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback