Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-12, 02:01
  #13
Medlem
Minns mycket väl att de varnades en hel del om denna man på radion, att man skulle hålla sig inomhus..
Citera
2016-04-18, 19:10
  #14
Medlem
Ja...jag var i närheten. Såg hacket(liten buckla i r.kanan. så garligt var det inte! Tänk själva...yxa...huvud....ett slag skulle döda direkt! Så som uppförstorare av rykten som ni är när ni inte ens var i närheten Så kan ni väl pola i hop med skitsnackargänget....
Citera
2016-04-18, 19:55
  #15
Medlem
JazzMassaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sellep
Ja...jag var i närheten. Såg hacket(liten buckla i r.kanan. så garligt var det inte! Tänk själva...yxa...huvud....ett slag skulle döda direkt! Så som uppförstorare av rykten som ni är när ni inte ens var i närheten Så kan ni väl pola i hop med skitsnackargänget....
Jag jobbar inom sjukvården och har sett att det mycket väl går att hugga hyfsat djupt i huvudet utan att man dör. I den åldern har kraniet hårdnat, och de tre hinnorna skapar märkligt nog ett helt okej motstånd om föremålet inte är allt för vasst.
Så jag vet inte riktigt vart du vill komma med detta, utan några konkreta bevis på att du faktiskt var där.

Och frågan var nog snarare den psykiska skada hon fick till följd av detta, inte den just den fysiska skada.
Citera
2016-04-19, 16:12
  #16
Medlem
Varför skulle läkaren ljuga?
Citera
2018-09-17, 02:00
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JazzMassak
Jag jobbar inom sjukvården och har sett att det mycket väl går att hugga hyfsat djupt i huvudet utan att man dör. I den åldern har kraniet hårdnat, och de tre hinnorna skapar märkligt nog ett helt okej motstånd om föremålet inte är allt för vasst.
Så jag vet inte riktigt vart du vill komma med detta, utan några konkreta bevis på att du faktiskt var där.

Och frågan var nog snarare den psykiska skada hon fick till följd av detta, inte den just den fysiska skada.
Jobbade den dagen och intygar att det var överdrivet om skadan...blödde men inte farligt...
Citera
2018-09-17, 02:01
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungafamiljen
Varför skulle läkaren ljuga?
Läkaren? Han skrev i journalen att det fanns liten skada som blödde lätt. Inget annat. Och ja...Jag var på plats.
Citera
2018-10-22, 09:17
  #19
Medlem
Varför så tyst i denna tråd? Mentalt sjuk må han varit, men för jävla bra musik som skapades av denna herre
Citera
2018-10-22, 09:18
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sellep
Läkaren? Han skrev i journalen att det fanns liten skada som blödde lätt. Inget annat. Och ja...Jag var på plats.

Borde det inte kunna gå att få ut FUP på detta?
Citera
2020-01-29, 21:53
  #21
Medlem
Turgenjevs avatar
GM tog livet av sig inte alldeles för lång tid efter dådet. Det finns en målning av honom på S:t Sigfrids museum där han målat ett mördat barn nedanför en trappa som leder till pärleporten. Tydligen ska GM lidit av tvångstankar som innebar att enda sättet för honom att passera genom pärleporten var genom att döda ett barn.
Citera
2022-06-07, 15:44
  #22
Medlem
Patrik hette Nilsson i efternamn väl?
Hans bror lever väl idag?
Citera
2022-06-09, 13:34
  #23
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Patrik hette Nilsson i efternamn väl?
Hans bror lever väl idag?
Hans bror är även känd som musiker och sjöng/skrek i bandet Silencer.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback