Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-27, 11:09
  #1
Medlem
Hej, ska bo hos släkt i 19 dagar här i början av maj. Reser själv över och bor hos dom.

Vad bör man göra? Har tidigare varit i New York, ska dit såklart. Men tänkte även ta tåg till Washington, Atlantic City etc.


Har även planer på att ta flyg/tåg längre till andra städer/orter. Med max någon timmes flygtid.

Var skulle ni åka? Jag utgår från New Jersey
Planer hittills

- New York
- Washington DC
- Atlantic City

Vilka närliggande stater/städer skulle ni dra till?
Citera
2015-04-27, 11:18
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafiosos
Hej, ska bo hos släkt i 19 dagar här i början av maj. Reser själv över och bor hos dom.

Vad bör man göra? Har tidigare varit i New York, ska dit såklart. Men tänkte även ta tåg till Washington, Atlantic City etc.

Har även planer på att ta flyg/tåg längre till andra städer/orter. Med max någon timmes flygtid.

Var skulle ni åka? Jag utgår från New Jersey
Planer hittills

- New York
- Washington DC
- Atlantic City

Vilka närliggande stater/städer skulle ni dra till?
Just dem samt Boston. Tips: om du drar till Washington och/eller Boston, ta Acela Express-tåget, USA:s enda snabbtågslinje. Kan vara hyfsat billigt om man bokar i förväg.
Citera
2015-04-27, 16:37
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crazydre95
Just dem samt Boston. Tips: om du drar till Washington och/eller Boston, ta Acela Express-tåget, USA:s enda snabbtågslinje. Kan vara hyfsat billigt om man bokar i förväg.

Okok. Tackar för tipset. Är sugen på Boston faktiskt.

Några tips på små genuina städer vid östkusten?
Citera
2015-05-07, 16:06
  #4
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafiosos
Okok. Tackar för tipset. Är sugen på Boston faktiskt.

Några tips på små genuina städer vid östkusten?

Philadelphia hade jag lagt till!
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2560293

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback