Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-27, 02:23
  #1
Medlem
Hej, nu är det så att jag har köpt pwo från en amerikansk hemsida där innehåller Dmaa. Jag behöver inte någon uppläxning över hur dumt mitt beslut var och detta inköp gjordes på fyllan då jag saknar de gamla pwoerna..

Nu till min fråga, vad kommer hända när detta kommer till sverige? och kanske mer tullen? Vad ska jag göra..

köpet är gjort på mitt VISA kort i mitt namn, till min adress.

paketet är redan skickat med fedex express eller något i den stilen.
__________________
Senast redigerad av molinf 2015-04-27 kl. 02:47.
Citera
2015-04-27, 03:23
  #2
Medlem
Ingenting. Jag gör det hela tiden och min vän beställer prohormones därifrån med. Inga problem so far.
Citera
2015-04-27, 11:29
  #3
Medlem
Sponnes avatar
Gjorde samma sak för 2 veckor sedan, de blev tullavgift på 500kr :/ men i mitt tycke så är de värt de.
Ett tips är att försöka köpa ifrån Polen, då slapp jag tullavgift!
Lycka till med jack3d. Mvh
Citera
2015-04-27, 13:00
  #4
Medlem
Utan att vara helt påläst, men skulle inte straffskalan vara den samma som amfetamin? Om inte hårdare då du även har smugglat in det i landet? Eller är jag helt ute o cyklar?
Citera
2015-04-27, 16:23
  #5
Medlem
Sponnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WcLasT
Utan att vara helt påläst, men skulle inte straffskalan vara den samma som amfetamin? Om inte hårdare då du även har smugglat in det i landet? Eller är jag helt ute o cyklar?
Utan att vara påläst men de tror jag knappast
Citera
2015-04-27, 22:03
  #6
Medlem
Snabb googling visade att det var klassat som hälsofarligt och inte som en drog. Det ger alltså max ett års fängelse. Böter då med andra ord..
Citera
2015-05-03, 00:58
  #7
Medlem
49450s avatar
Tror du kan vara lugn. Sällan de läggs reverser på paket med kosttillskott från företag till privatpersoner. Knappast runga mängder narkotika vi talar om. Chilla
Citera
2015-10-13, 02:41
  #8
Medlem
Vad var det för nåt du köpte då? Chansen är stor att det inte ens innehöll the real deal. Det finns många fakenamn som säger sig "vara som dmaa" och liknande men egentligen inte innehåller det. Eller var det en gammal batch från tiden då det var lagligt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback