Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2015-05-23, 11:28
  #97
Medlem
MrFishboys avatar
Allmänt ---> Akuten...

/Moderator
Citera
2016-02-15, 21:30
  #98
Medlem
Uppdatering: läget är detsamma. men det sitter i mig själv och att jag inte är nöjd med mig själv eller förtjänar någon. gått ner lite i vikt ska gå ner mer, ser bättre ut än förut. men det hjälper inte. hade nästan en kille men det gick åt skogen för han var så reserverad och jag är inte, så jag tappa intresse.
men aja det ordnar sig
Citera
2016-02-15, 22:17
  #99
Medlem
bockyboats avatar
När jag var lika gammal som du så hade jag inte ens kramat en kille. Mitt bästa råd till dig är: Stressa inte fram något, utan låt det ta den tid det tar. Vissa tjejer mognar senare (däribland jag själv) och du kommer att lära dig framöver att de där som blev av med oskulden tidigt samt blommade ut och var populära när de var under 20 inte all är lika fräscha femton år senare. Idag är jag förbaskat glad att jag inte var en av de som brände ut mig i tidiga år.

Fokusera på dig själv och bry dig inte om att skaffa någon kille förrän den dag du verkligen träffar någon som är något alldeles extra.
Citera
2016-02-15, 23:12
  #100
Medlem
Ha inte bråttom. Du är 18 och har hela livet på dig att träffa killar. Jag hade möjligheten till att ligga med ett antal killar under mina tonår men valde självmant att vänta tills jag träffade någon det kändes helt rätt med. Träffade mitt ex när jag var lika gammal som dig, förlorade min oskuld med honom och vi var tillsammans i flera år. Jag är idag väldigt glad över att jag väntade och inte låg med första bästa för att bli av med oskulden. Det är ingen big deal att bli av med den men det är heller ingen big deal att vara oskuld. Tro mig, du kommer hitta en kille som tycker om dig för precis den du är. Ge det lite mer tid bara och njut av livet så länge
Citera
2016-02-16, 08:02
  #101
Medlem
tobbemanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smorgardsbord
Uppdatering: läget är detsamma. men det sitter i mig själv och att jag inte är nöjd med mig själv eller förtjänar någon. gått ner lite i vikt ska gå ner mer, ser bättre ut än förut. men det hjälper inte. hade nästan en kille men det gick åt skogen för han var så reserverad och jag är inte, så jag tappa intresse.
men aja det ordnar sig

Jag kände länge som dig att jag inte heller förtjänade någon för jag tyckte jag var ful och framför allt att min lugna och inåtvända personlighet inte attraherade någon, och jag kan ju konstatera att det tog långt upp i 25-årsåldern innan någon ville ha en.
Du har förövrigt haft fler chanser och mer uppmärksamhet under en kortare period än vad jag och de flesta killar lär uppleva under hela livet. Du kanske ska ta för dig mer?
Att en kille är lite reserverad, att det faller på det. De reserverade killarna är ofta de mest trogna, ge han en chans till?
Citera
2016-02-16, 12:03
  #102
Medlem
Jag tro du ser jättebra ut

Även om du ser bra eller dålig så ska det inte spela någon roll. Du är en människa och folk gillar en för personligheten och helheten men det viktigaste är att du är nöjd.

Jag har problem jag tro att man måste vara fin för att få vara levade annars kan man bara gå och dö .. Så tro jag men försöker tänka mig att de inte är så eftersom jag ser ut som jag gör och alla är fina som de är.

Jag tycker själv att jag är fin men vill vara "fin" för alla för då känner jag mig mer värd att få leva. Usch vilka tankar hoppas ingen annan får såna tankar nu .. För det är inte rätt att tänka så.
Citera
2016-02-16, 20:57
  #103
Medlem
Så länge som du är social kommer du lyckas. Jag t.ex som har sociala svårigheter (autism) kommer aldrig lyckas eftersom jag är blyg och har svårigheterna med det sociala. Du kommer lyckas. Du har vart nära ju, kanske bara inte vart redo.
Citera
2016-02-16, 23:53
  #104
Medlem
BruceHingsteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daisymie
Så länge som du är social kommer du lyckas. Jag t.ex som har sociala svårigheter (autism) kommer aldrig lyckas eftersom jag är blyg och har svårigheterna med det sociala. Du kommer lyckas. Du har vart nära ju, kanske bara inte vart redo.
Ställ dig naken på ett torg så kommer du att få en pojkvän vare sig du vill eller inte.
Citera
2016-02-18, 21:28
  #105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smorgardsbord
hej! Jag är tjej, 18 år och oskuld. Jag har inte heller varit i ett förhållande. Det kanske inte låter så himla ovanligt. men i min kompis krets är de det. jag har sovit med två killar men ingen av dom stötte på mig. Med en av dom blev det lite hångel, och med den andra låg vi bredvid varann en hel natt och bara pratade om typ allt. och en puss.
Det som avgör brukar ju vara utseendet
kanske inte säger så mycket men jag är 1.73, mörkblond, blåögon,
inte smal inte överviktig, ganska små bröst, ingen vidare rumpa.
Jag är nästan alltid glad, sprallig, rolig och väldigt social. Jag gillar att göra mycket som att umgås med kompisar, spela fotboll, festa, spela CS. Jag har många kompisar men känner mig
endå ensam. Killar värkar gilla att reta mig. något jag kanske inte alltid tycker är så kul. Själv bryr jag mig inte om utseende på personer jag är med. om nån är otrevlig, arrogant och har dålig personlighet undviker jag dom.
Många har sagt att dom gillar mig som person.
och då måste det ju sitta i mitt utseende?

ursäkta om min text är lite konstig, jag har svårt att formulera mig pga dyslexi

Om du bara är ute efter att ligga med en kille räcker det att du slänger upp en profil på valfri dejtingsida, så kommer det problemet vara löst inom 24 timmar. Framför allt om du, som du hävdar, inte bryr dig om utseende. Du kan till och med använda den sämsta av alla bilder du har på dig själv, och du kommer fortfarande inte misslyckas. Du måste försöka riktigt, riktigt hårt för att inte lyckas.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback