Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-26, 20:45
  #1
Medlem
För dom flesta män som tar tjack, så drar kuken in sig och det blir svårare att få upp den. Det jag funderar över är om samma "fenomen" händer för tjejen?
Har själv aldrig själv jämfört precis, men påverkas fittan eller klittan på någotvis med?
Citera
2015-04-26, 21:07
  #2
Medlem
Robotboyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuFi
För dom flesta män som tar tjack, så drar kuken in sig och det blir svårare att få upp den. Det jag funderar över är om samma "fenomen" händer för tjejen?
Har själv aldrig själv jämfört precis, men påverkas fittan eller klittan på någotvis med?
har för mig att det kan bli svårare för tjejen att bli våt, dock kan vaselin hjälpa till
Citera
2015-04-26, 21:09
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
har för mig att det kan bli svårare för tjejen att bli våt, dock kan vaselin hjälpa till

Hmm, det är absolut inget jag har märkt av. Tycker oftast dom varit ovanligt våta pga tjack kåtheten. Men kan säkert variera med pga vätskebrist.
Citera
2015-04-26, 21:26
  #4
Medlem
herrcarlssons avatar
Verkar som att varje brud jag träffat/umgås med som tar tjack regelbundet blir kåtare och våta. Jag själv är sugen men måste ta till medicinska hjälpmedel om det inte ska vara som att trycka in en fläskfile i ett nyckelhål. Men sen kan jag hålla på i timmar.
Citera
2015-04-26, 21:37
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrcarlsson
Verkar som att varje brud jag träffat/umgås med som tar tjack regelbundet blir kåtare och våta. Jag själv är sugen men måste ta till medicinska hjälpmedel om det inte ska vara som att trycka in en fläskfile i ett nyckelhål. Men sen kan jag hålla på i timmar.

Ja den uppfattningen har jag med fått, även om jag personligen har lättar för att få upp den efter tjack numera. Jag tänkte mera om det var något annat som skedde för tjejen, påverkad tex klitoris och och kan dra ihop sig eller bli mindre? Har som sagt aldrig undersökt saken, när man är nere mellan benen en tjej efter att ha tagit tjack, så brukar inte det vara det första man kollar efter precis. Kanske någon tjej här på FB som kan svara?
Citera
2015-04-26, 22:14
  #6
Medlem
Cherry6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuFi
Ja den uppfattningen har jag med fått, även om jag personligen har lättar för att få upp den efter tjack numera. Jag tänkte mera om det var något annat som skedde för tjejen, påverkad tex klitoris och och kan dra ihop sig eller bli mindre? Har som sagt aldrig undersökt saken, när man är nere mellan benen en tjej efter att ha tagit tjack, så brukar inte det vara det första man kollar efter precis. Kanske någon tjej här på FB som kan svara?

Jag skulle nog säga att jag blir minst lika kåt och kommer lika lätt om jag tagit tjack som utan men visst blir man nog lite våtare. Men det kan lika gärna vara olika för alla det med.
Citera
2015-04-26, 22:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherry6
Jag skulle nog säga att jag blir minst lika kåt och kommer lika lätt om jag tagit tjack som utan men visst blir man nog lite våtare. Men det kan lika gärna vara olika för alla det med.

Är ju från person till person med såklart, men dom allra flesta tjejer och killar blir mycket mycket kåtare efter tjack. Tjejer kommer lika fort eller långsamt som vanligt, men blir oftast precis som killar mera dirty i min mening. Och sen kan man ju knulla i timmar med vilket alltid är trevligt.
Citera
2015-04-26, 22:53
  #8
Medlem
Har inte upplevt att kvinnor har några sådana problem som vi män. Det ända är att jag tycker kvinnor blir kåtare och mer villiga av tjack.
Citera
2015-04-26, 23:17
  #9
Medlem
på den tiden då jag tog tjack o exmaken tog tjack så hade han absolut inte svårt att få upp den, däremot kunde han få sånt enormt stånd så det gjorde ont i kuken trots kåthet

Själv blev jag då plaskblöt när jag tog tjack o vart kåt men däremot så kunde klittan bli väl överkänslig så det kunde göra riktigt ont med direktberöring på den
Citera
2015-04-26, 23:26
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
på den tiden då jag tog tjack o exmaken tog tjack så hade han absolut inte svårt att få upp den, däremot kunde han få sånt enormt stånd så det gjorde ont i kuken trots kåthet

Själv blev jag då plaskblöt när jag tog tjack o vart kåt men däremot så kunde klittan bli väl överkänslig så det kunde göra riktigt ont med direktberöring på den

Hände det alltid/ ofta att du blev överkänslig på klittan?
Citera
2015-04-29, 23:58
  #11
Medlem
Pissrannans avatar
Ja blodkärlen i penisen drar ihop sig vilket ger upphov till fenomenet "tjackballe". Det är dock bara estetiskt och inget som påverkar potensen eller storleken vid erektion. Har du svårt att få upp den kan det bero på många orsaker:

1. Du har tagit för mycket tjack
2. Själva tjacket kan ha en bidragande effekt. Har tagit tjack som gör att det är totalt omöjligt att få upp den.
3. Erektionsproblem pga långvarigt bruk av tjack.
4. Kosten kan spela roll eftersom aptiten påverkas av amamfetsminets effekt.
5. Trötthet

Ha sex när du verkligen känner dig kåt och inte på tvång bara för att du tagit tjack och känner att du måste ha sex bara därför. Du måste ha lusten och kåtheten med dig, annars är det ingen idé. Att ta en pytteliten mikrolina innan brukar ge erektionen en extra skjuts och göra det lättare att få upp den. Inte för mycket bara, blir du maxad igen så sabbar det hela grejen.
Citera
2015-04-30, 00:11
  #12
Medlem
snuptiks avatar
En tjej jag känner sa att hon blir heltorr på tjack medans en gubbe sa att ger man dom en rykare så kokar det i fittan på dom. Mina egna upplevelser har varierat: vissa blir tokkåta medans andra inte ens tänker i dom banorna öht, men en flaska glid skadar ju inte.

Ovanstående inlägg har en del bra poänger,
__________________
Senast redigerad av snuptik 2015-04-30 kl. 00:15.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback