Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-04-27, 02:18
  #13
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retma
Sorry för att man uppskattar variation och uppleva andra miljöer än sin hemstad.

Men det är ju inte riktigt vad som diskuteras i den här tråden, eller hur?
Citera
2015-04-27, 02:24
  #14
Medlem
Retmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Men det är ju inte riktigt vad som diskuteras i den här tråden, eller hur?

mja, jag vet inte ja. Är det inte? Jag tror de här unga tjejerna uppskattar variation och andra miljöer än sin hemstad.
Citera
2015-04-27, 08:35
  #15
Medlem
Har faktiskt också tänkt på detta och fascineras över det hela. Troligtvis handlar det mer än något annat om att jag helt enkelt älskar själva resandet.
Citera
2015-04-27, 14:27
  #16
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazydre95
Har faktiskt också tänkt på detta och fascineras över det hela. Troligtvis handlar det mer än något annat om att jag helt enkelt älskar själva resandet.
Jo det är det som jag och Lobengula har spekulerat i tidigare i tråden. Mycket förmodligen handlar om denna "Instagramgeneration" där det mer handlar om status än själva resandet i sig. Sen tror jag för den delen heller att dessa töser inte tycker resa är något tråkigt men att det inte alltid är det primära.

Sen så stämmer det vi har skrivit i tråden i vissa fall på killar också men tycker att man ser en betydligt större utbredning bland kvinnor när det kommer till detta. (Var tvungen att vara lite PK och poängtera detta då jag inte vill dra alla över en kam)
Citera
2015-05-05, 21:15
  #17
Medlem
Hahah dessa trådar där man baserar tråden på ett antagande taget ur röven sen diskuterar man kring detta antagande, det är väl nackdelen med forum ibland..

Har du gjort någon telefonundersökning som bekräftar att unga tjejer reser och har roligt hela tiden?

Wow

Tjejer kan inte runka som killar därför behöver de hitta lyckan på andra sätt, därav detta resande
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2559926

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback