Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-24, 20:10
  #1
Medlem
Min mans dotter dejtar tydligen en kille. Han har skickat bilder där han bär kläder där det står "81 support" eller "support 81". Vad betyder detta? Är det något brottsligt, som jag misstänker?
Citera
2015-04-24, 20:15
  #2
Medlem
Jo supporter till hells angels
Citera
2015-04-24, 20:19
  #3
Medlem
Supporter till mc klubben hells angels.

Grattis! Låter som ett fint tillskott i familjen.
Citera
2015-04-24, 20:24
  #4
Medlem
Ok, tack för svar!
Citera
2015-04-24, 20:30
  #5
Medlem
internetpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Min mans dotter dejtar tydligen en kille. Han har skickat bilder där han bär kläder där det står "81 support" eller "support 81". Vad betyder detta? Är det något brottsligt, som jag misstänker?
Support=stöd
8:an symboliserar alfabetets H i nummerordning
1:an blir ju A.
HA=Hells Angels

Genom att köpa deras produkter stödjer man dem ekonomiskt. Det är inte minsta olagligt, men unga killar kan nog tycka att det är lite "häftigt" att ha en sån.

Att köpa en sån tröja innebär INTE att man har nåt med Hells Angelsatt göra. Och man har inte heller nåt med deras supporter-klubbar att göra.
Citera
2015-04-24, 21:17
  #6
Medlem
Johan_08s avatar
Ja alltså vem som helst kan köpa de där som redan är påtalat.

Jag hade lite problem med inbrott i min bil som skedde regelbundet, köpte såna stickers och satte upp på ena rutan och det slutade tvärt.

Han försöker antagligen bara vara cool.
Citera
2015-04-26, 04:34
  #7
Medlem
Bara lite sponsor kulor o inget annat .
Citera
2015-05-05, 23:01
  #8
Medlem
Kemiske Alis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Min mans dotter dejtar tydligen en kille. Han har skickat bilder där han bär kläder där det står "81 support" eller "support 81". Vad betyder detta? Är det något brottsligt, som jag misstänker?

Jag är mest intresserad av hur du kopplar det till något brottsligt, vilka subtila misstankar är det du har? HEHEHEHE! Är han kraftigt tatuerad med dödskallar och hakkors, skäggig och umgås med likasinnade? Råkade du se något som såg ut som ett pistolhölster, åker han på semestrar med kort varsel, brukar han visa upp sig i polisbil med två stadiga konstaplar vid sin sida eller är näsan ständigt vitpudrad???
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback