Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-04-23, 21:40
  #13
Medlem
polsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nellafantasia
Jimmie kliver ner tillfälligt under upprensningsprocessen och återtar sen tronen medan Mattias karlsson får bära skuld. Det är sååå jävla genomskinligt.

Eller så tog Mattias chansen att bedriva hans personliga kupp i Åkessons frånvaro.
Citera
2015-04-23, 21:56
  #14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av polsk
Eller så tog Mattias chansen att bedriva hans personliga kupp i Åkessons frånvaro.


Jag är av tron att Jimmie fortsatt styra bakom kulisserna.
Jimmie har alltid förhindrat att SDU får ett inflytande på riksnivå. Varför vet jag inte.
Citera
2015-04-24, 11:12
  #15
Medlem
polsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nellafantasia
Jag är av tron att Jimmie fortsatt styra bakom kulisserna.
Jimmie har alltid förhindrat att SDU får ett inflytande på riksnivå. Varför vet jag inte.

Tja han vet ju hur han själv tog makten i SD, just via SDU.
Citera
2015-04-24, 11:39
  #16
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nellafantasia
Jag är av tron att Jimmie fortsatt styra bakom kulisserna.
Jimmie har alltid förhindrat att SDU får ett inflytande på riksnivå. Varför vet jag inte.

Varför? Därför att SD inte skulle få 13% röster om finniga nynazzar får härja fritt.

Öppnar chipspåsen och betraktar med nöje Sverigedemokraternas oundvikliga undergång. Snart kommer det ett nytt populistiskt tramsparti som alla internetfetton kan rösta på. And so it goes.....
Citera
2015-04-24, 12:31
  #17
Medlem
polsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Varför? Därför att SD inte skulle få 13% röster om finniga nynazzar får härja fritt.

Nej, men 20 % kanske?
Citera
2015-04-26, 12:43
  #18
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polsk
Nej, men 20 % kanske?
Snarare max runt 4%.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback