Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-23, 19:17
  #1
Medlem
sgeddingagglis avatar
Paulo Roberto, TV4:s kelgris och tv-kock är ingen ungdom längre. Lik förbannnat så håller han på med sina pubertetsfasoner och roar sig med att slå folk på käften på krogen. Den här artikeln är en i raden av en helvetes massa liknande han varit upphov till:

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20677064.ab

Det är ett jävla ofog och ett jävla sätt att hålla på med sånt. Våld är nog fan det grisigaste och vidrigaste jag vet och sånt här gör mig okristligt förbannad. OK, jag vet, han är inte dömd, men om man utgår från det han själv säger i artikeln så räcker det mer än väl. Ett jävla arsel är han.

TV4, däremot tycker han är helt okidoki. Senast i morse stod han och skränade och geggade med mat i TV4. Och i tidningsartiklarna så lyser TV4 med sin frånvaro. Inte ett pip därifrån om att han gjort sitt hos dem.

Om han betett sig normalt och snyggt och städat men i stället tagits för narkotikainnehav: Då jävlar hade det varit färdigslamrat med grytorna för hans del. Och några erbjudanden från andra kanaler hade inte kommit heller.

Varför är det så? Vad tror ni? Med lite knark gör jag livet lite trevligt för mig själv, utan att nån annan lider det minsta lilla grann. Våld däremot drabbar dagligen helt oskyldiga. Vad tror ni? Vad tycker ni? Tycker ni annorlunda än vad jag gör? Varför i så fall? Säg mig, upplys mig. Lägg i från er era knogjärn och haschpipor och sprutor och vad ni nu har i era fula svettiga, äckliga händer och berätta.

EDIT: Har inte med saken att göra, men sista meningen i artikeln:"Få full koll på kändisarna och bli allmänbildad på kuppen" är fan bara så Aftonbladet.
__________________
Senast redigerad av sgeddingaggli 2015-04-23 kl. 19:24.
Citera
2015-04-23, 19:22
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sgeddingaggli
Paulo Roberto, TV4:s kelgris och tv-kockär ingen ungdom längre. Lik förbannnat så håller han på med sina pubertetsfasoner och roar sig med att slå folk på käften på krogen. Den här artikeln är en i raden av en helvetes massa liknande han varit upphov till:

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20677064.ab

Det är ett jävla ofog och ett jävla sätt att hålla på med sånt. Våld är nog fan det grisigaste och vidrigaste jag vet och sånt här gör mig okristligt förbannad. OK, jag vet, han är inte dömd, men om man utgår från det han själv säger i artikeln så räcker det mer än väl. Ett jävla arsel är han.

TV4, däremot tycker han är helt okidoki. Senast i morse stod han och skränade och geggade med mat i TV4. Och i tidningsartiklarna så lyser TV4 med sin frånvaro. Inte ett pip därifrån om att han gjort sitt hos dem.

Om han betett sig normalt och snyggt och städat men i stället tagits för narkotikainnehav: Då jävlar hade det varit färdigslamrat med grytorna för hans del. Och några erbjudanden från andra kanaler hade inte kommit heller.

Varför är det så? Vad tror ni? Med lite knark gör jag livet lite trevligt för mig själv, utan att nån annan lider det minsta lilla grann. Våld däremot drabbar dagligen helt oskyldiga. Vad tror ni? Vad tycker ni? Tycker ni annorlunda än vad jag gör? Varför i så fall? Säg mig, upplys mig. Lägg i från er era knogjärn och haschpipor och sprutor och vad ni nu har i era fula svettiga händer och berätta

Det finns ett slags revolutionsromantik i Sverige...unga invandrarmän ska få vara aggressiva..även när de blivit medelålders. Förbannat löjligt egentligen.
Men ja, det är dubbelmoral, man bejakar aggression från viss håll och är väldigt tolerant...på andra områden råder hälsafascism i Sverige.
Citera
2015-04-23, 19:24
  #3
Medlem
kattvraks avatar
Jag tror person x far mer illa av att jag slår honom än om jag skjuter discopulver.
__________________
Senast redigerad av kattvrak 2015-04-23 kl. 19:26.
Citera
2015-04-23, 19:26
  #4
Medlem
farfars avatar
Jag tycker inte detta riktigt stämmer, Plura har väl inte bannats från rutan?

Däremot kanske man inte passar så bra som barnprogramledare?
Citera
2015-04-23, 21:18
  #5
Medlem
Brukar man knark så är man en del av en organisation där människor dödas och andra människor arbetar som slavar. Så jag tycker inte det är så oskyldigt att knarka.
Citera
2015-04-23, 21:48
  #6
Medlem
sgeddingagglis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elchockad
Brukar man knark så är man en del av en organisation där människor dödas och andra människor arbetar som slavar. Så jag tycker inte det är så oskyldigt att knarka.

Där har du en poäng. Tackar vi knarkarna eller lagstiftarna för det?
Citera
2015-04-23, 22:11
  #7
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgeddingaggli
Där har du en poäng. Tackar vi knarkarna eller lagstiftarna för det?
Lagstiftarna helt klart.
Citera
2015-04-23, 22:57
  #8
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elchockad
Brukar man knark så är man en del av en organisation där människor dödas och andra människor arbetar som slavar. Så jag tycker inte det är så oskyldigt att knarka.
Om man skulle odla eller plocka sitt knark i skogen då?
Citera
2015-04-23, 23:58
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sgeddingaggli
Där har du en poäng. Tackar vi knarkarna eller lagstiftarna för det?
Jag vet inte. Jag kan påverka lagstiftarna i Sverige, vilket jag inte lär göra ang droger.
Men vad jag vet så tillverkas det mesta av knarket i andra länder som även de har förbud mot slaveri och mord. Vet faktiskt inget land där det är tillåtet
Citera
2015-04-24, 00:00
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuckaRuckaAli
Om man skulle odla eller plocka sitt knark i skogen då?
Äger du en skog och det inte påverkar någon annan är det ok för mig. Men ge fan i sjukvården då det påverkar mina skatteinbetalningar.
Men om man nu äger en skog så kan man slå på träd i stället för människor när man är hög.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback