Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-29, 00:37
  #25
Medlem
Ska han göra business då eller? Trodde han var körd i den undre världen?
Citera
2017-05-29, 01:31
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Ska han göra business då eller? Trodde han var körd i den undre världen?
Helt sanslöst att han inte är körd, folk är så jävla dumma och glömmer fort.

BS är den direkta orsaken till konflikten med Lille A och hans grupp, BS gjorde en fuling i en tjack-deal har jag för mig, och det var BS som var den Blågårds Plads-gruppen ville åt, och att BS fick gå med i HA när han befann sig i en så infekterad konflikt är en gåta, de skickar han i BS, och tar sedan med en BS-gubbe, det är liksom ingen ände på det sjuka.

BS umgicks mycket nära BPG, och lille A, de i BPG såg det som att HA ville åt folk där, värva ifrån Blue House och hela det biten är jäkligt luddig.

BS verkar vara en marionett och om folk tänker på vad han faktiskt gjort och ändå inte bara kommit undan, han var tight med BGP, in i HA, BAD och ur HA, in i HA igen, och ut för att gå in i BMC och sedan en BAD där också.

Han har varit med alla inblandade gäng, klubbar, och kollar man på hur många gånger han varit 1 mm från att torska, och hur lite han suttit, så känns han minst sagt jävligt udda.
Citera
2017-05-30, 00:11
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Helt sanslöst att han inte är körd, folk är så jävla dumma och glömmer fort.
Förvånande att BMC DK tog in han men de ville väl jävlas med HA lite eftersom de varit lite tjafs mellan dom. Nu vet de bättre
Citera
2017-10-26, 18:08
  #28
Medlem
Citat:
Nu försörjer han sig på att hålla föredrag om livet i Hells Angels och Bandidos men har förbjudits av HA att nämna klubben vid namn.
– De vill inte det, och det finner jag mig i, säger Brian Sandberg till Ekstra Bladet.

Citat:
Nu avslöjar dock Ekstrabladet att Brian Sandberg mer eller mindre har belagts med censur av sina forna kamrater i Hells Angels. En representant har tagit kontakt med honom och uttryckligen avrått honom från att nämna gänget vid namn under sina föredrag.
Bandidos har inga krav på Brian Sandberg
Brian Sandberg har av misstag nämnt klubben två gånger men säger att han fullt ut respekterar kravet.
– Man får välja sina strider, de har bett mig att inte nämna namnet (som är varumärkesskyddat, reds anm) och den striden är inte värd att ta, säger Brian Sandberg som konstaterar att den striden inte går att vinna.

Bandidos har, enligt Sandberg, inte ställt några krav på censur i föredragen, som har besökts av gängmän från både Hells Angels och Bandidos.
– De har lyssnat men inte sagt något.

https://www.expressen.se/kvallsposte...-ex-medlemmen/
Citera
2017-10-27, 07:03
  #29
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Förvånande att BMC DK tog in han men de ville väl jävlas med HA lite eftersom de varit lite tjafs mellan dom. Nu vet de bättre

Han började i BMC Malmö, har jag för mig!
Citera
2017-10-27, 16:21
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Han började i BMC Malmö, har jag för mig!
Eller om det inte var HBG, men i Skåne var det iaf.
Citera
2018-01-14, 22:04
  #31
Medlem
Hur mycket tjänar han på dom här föredragen då?
Citera
2018-03-02, 19:56
  #32
Avstängd
BusigaArnes avatar
Har någon läst hans bok?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback