Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-06-07, 00:02
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
äpplen säljs i livs medels affärer

(vet att han menar apple som i apple mac iphone osv men de va ett skämt)

Hehe
Citera
2015-06-07, 02:08
  #26
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
äpplen säljs i livs medels affärer

(vet att han menar apple som i apple mac iphone osv men de va ett skämt)

Hahaha okeeej!
Citera
2015-06-07, 05:07
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rassa
Mmm, det stämmer, Apple har frångått det kurviga och färgglada en hel del, både i OS X, iOS och på hårdvarusidan. Det är är mer minimalism och avskalat, mer metall än plast. Själv gillar jag det, det känns och syns att prylarna väl sammansatta och faktiskt lever upp till priset man betalar för dom. Men det är ju självklart en smaksak, designen på framförallt det bärbara segmentet känns väl inte som att det sticker ut längre. Eller kanske ska man säga att andra tillverkare har tagit efter Apple, det finns gott om laptops som ser ut som MacBook Pro och MacBook Air nu.

Tycker att Apple som sagt fastnat i utseendet på datorsidan, både stationära och bärbara. Angående att det syns att prylarna är väl sammansatta och lever upp till priset tror jag att Apple kan behålla den kännslan oavsett matterial. Fast egentligen har jag inget emot materialvalet, det är bara det att dom verkar fått slut på idéer.
Iom att osx fått färg, samt att lekfullheten delvis finns kvar hos ipod kan jag tycka att det är lite märkligt att det inte spridit sig. Fast ser att de lanserat en guldfärgad macbook?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback