Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-03-21, 17:35
  #73
Moderator
Morfar-52s avatar
Denna substans är klassad. Shopar diskuteras endast i den tsv stängda (FB) Drogshoppar - Övriga droger .
Citera
2018-03-23, 13:09
  #74
Medlem
Overklighetss avatar
Vad hände nu? Varför försvann alla inlägg?
Citera
2018-03-23, 14:26
  #75
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Vad hände nu? Varför försvann alla inlägg?

Morfar tog bort alla inlägg, även dem som bara hade citerat killen som länkade till en shop. Inte första gången det händer to be honest.

Denna 'noid är skräp. Lanserad under en tid efter MMB-Chminaca etc då alla 'noider var skräp. Svag, klen, tråkigt rus är allt jag läst om den.

Köp något roligare för era pengar.
Citera
2018-03-23, 14:54
  #76
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Morfar tog bort alla inlägg, även dem som bara hade citerat killen som länkade till en shop. Inte första gången det händer to be honest.

Denna 'noid är skräp. Lanserad under en tid efter MMB-Chminaca etc då alla 'noider var skräp. Svag, klen, tråkigt rus är allt jag läst om den.

Köp något roligare för era pengar.

Det fanns ju en del inlägg som bara handlade om substansen i sig. Jag t.ex. frågade hur mycket en dos var och nu är det borta.

Aja. Jag tog några smulor på toppen av en sax då dessa cannabinoider tenderar att vara väldigt starka. Något milligram eller två skulle jag gissa och det gick bra. Men sen har jag nästan dubblat dosen för varje joint.

Håller med om att den är svag och klen. Men helt värdelös skulle jag inte säga att den är. Visst. Är man van vid tunga indicor eller 5f-mdmb-2201 t.ex. så kommer man bli mer än lovligt besviken.
__________________
Senast redigerad av Overklighets 2018-03-23 kl. 14:58.
Citera
2018-03-23, 16:52
  #77
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Det fanns ju en del inlägg som bara handlade om substansen i sig. Jag t.ex. frågade hur mycket en dos var och nu är det borta.

Aja. Jag tog några smulor på toppen av en sax då dessa cannabinoider tenderar att vara väldigt starka. Något milligram eller två skulle jag gissa och det gick bra. Men sen har jag nästan dubblat dosen för varje joint.

Håller med om att den är svag och klen. Men helt värdelös skulle jag inte säga att den är. Visst. Är man van vid tunga indicor eller 5f-mdmb-2201 t.ex. så kommer man bli mer än lovligt besviken.

Nya inlägg i en tråd som varit död i flera år leder bara till att det kommer frågor om shoppar och sådant hör inte hemma i dessa trådar, jag fick några inlägg borttagna men förstår Morfars resonemang helt så det gör mig inget.
Kollade igenom tråden och tror jag förväxlat denna med ngn annan 48a, trodde jag testat denna förr men efter Chimanaca lr vad den hette folk dog av lite överallt så ansåg jag att noidernas tider var förbi och slutade helt under några år, hellre nykter än att röka ngt som kändes så giftigt som på den tiden med kramper, dödsfall osv.
Citera
2018-03-24, 10:31
  #78
Medlem
Snorbromsens avatar
Denna noid är chill väldigt svag blanda 2g på 10g men annars nått jag skulle ta emot egen (sorry morfar)
Citera
2018-03-30, 09:25
  #79
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Om jag gör en så kallad "snötopp" med denna substans(alltså, tobak i botten på pipan/bongen och ett övertäckande lager rent pulver ovanpå) så slår den enligt mig som helt okej röka. Dock tar ju påsen slut snabbt då rusdelen bara sitter i typ 45-60 min. Utöver dessa mindre bra egenskaper så ger jag ändå denna tummen upp. Vet ej priset på den då jag fick sample utskickat, jag är lat jag vet. Men är den mycket billig så kommer jag definitivt köpa en "mindre" mängd och se hur det urartar.

Sammanfattning: Knappa timmens rus, men väldigt behagligt att inte bli psykosstenad som på vissa andra noider. Känns _NÄSTAN_ som OK röka när du kommer upp dos så snåla inte. Om det inte är första gången du provar det vill säga!

Hoppas jag hjälpt något själ därute med detta hursomhelst.

Må väl.
Citera
2018-04-12, 07:13
  #80
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Om jag gör en så kallad "snötopp" med denna substans(alltså, tobak i botten på pipan/bongen och ett övertäckande lager rent pulver ovanpå) så slår den enligt mig som helt okej röka. Dock tar ju påsen slut snabbt då rusdelen bara sitter i typ 45-60 min. Utöver dessa mindre bra egenskaper så ger jag ändå denna tummen upp. Vet ej priset på den då jag fick sample utskickat, jag är lat jag vet. Men är den mycket billig så kommer jag definitivt köpa en "mindre" mängd och se hur det urartar.

Sammanfattning: Knappa timmens rus, men väldigt behagligt att inte bli psykosstenad som på vissa andra noider. Känns _NÄSTAN_ som OK röka när du kommer upp dos så snåla inte. Om det inte är första gången du provar det vill säga!

Hoppas jag hjälpt något själ därute med detta hursomhelst.

Må väl.

Precis så jag brukar röka mitt fast i pipa sedan Pinacan förstörde min bong, lol
Snötopp var ett nytt ord dock, hoppas inte det behövs så mkt för ett ok rus isf blir det dyrt röka om återdoseringsbehovet är som på de flesta noider men nu är ju denna klassad så vi får hoppas på ngt nytt.

Nu är ju marknaden tom så vore intressant om någon shop hittade en bra ny noid som är mer lik Pinacan i både rus samt som fungerar länge vid oralt intag, shoppen som kommer med en ny bra laglig noid kommer ju tjäna multum om de håller priserna rimliga.
Citera
2018-05-08, 10:37
  #81
Medlem
Den här funkar men satan vad giftigt skiten luktar och smakar!
Citera
2018-05-23, 12:58
  #82
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Den här funkar men satan vad giftigt skiten luktar och smakar!
Hmm sist jag köpte denna lukta och smaka det salmiak (Detta va 2014-2015 när RCtjugofyra hade den.) minns att jag blandade 5g 5C-AKB48 på 15g tobak, milt cannabis rus gav den. Va dock riktigt skön att boosta andra substanser med.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback