Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-06-05, 06:34
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluegoose
Hehe, det finns säkert många som har bra tips till dig men jag bara undrar varför du vill detta?

Duger inte fyllecell? isf kan du ju bara supa dig full på allmän plats och bete dig som ett svin när polisen försöker avvisa dig från platsen.

Citat:
Ursprungligen postat av tw1x
Orsaken till varför jag vill åka in i arresten, helst häkte då men då behöver jag ju göra något ganska brottsligt är för att jag vill slippa omvärlden för att säga det enkelt.

Då jag inte dricker eller knarkar så ser jag det som svårt att åka in i fyllecell. Jag vill inte direkt hota, göra något direkt brottsligt eller svinig mot polisen då jag är en allmänt trevlig och snäll grabb.


Arresten och fyllecellerna är rätt lika. Enda skillnanden är att man får lakan i arresten samt att man har en liten "bänk med stol". Annars ser dom rätt exakt lika ut. Googla typ arrestcell samt fyllecell. Lättare att dricka sig full och bete sig lite på stan än att faktiskt utföra ett brott som du hamnar i arresten för. Häktescell måste brottet vara så pass grovt att åklagaren bestämmer sig för att häkta dig fram till rättegången, alltså ett brott som nästan garanterar fängelse, och eller att du annars kommer göra dig av med bevis. Vilket innebär att det måste vara ett brott som riktar sig mot andra människor..
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback