Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-21, 23:51
  #1
Medlem
Hade tänkt att köpa Gta V men är lite osäker på om datorn klarar av spelet. Om man kollar under minimum requirements så ska det funka. Men tänkte kolla om någon här vet ungefär vilken fps jag kommer att ligga på med lägsta grafikinställningarna.

AMD Radeon HD 7700 Series 2gb video ram

AMD A4-5300 APU with Radeon(tm) HD Graphics 2 cores

4 GB RAM

Tack i förhand.
Citera
2015-04-22, 00:02
  #2
Medlem
Omöjligt att säga, givetvis. Om du ligger nere och flörtar på minimum requirements så lär du behöva dra av på ungefär precis allting för att överhuvudtaget få spelet att rulla på i en någorlunda FPS. På samma gång blir det ju rätt trist att sitta och titta på en jämnbrun sörja i 1450x800 upplösning som flyter på i 45 fps. Planerar du att uppgradera burken alternativt köpa en ny dator inom den närmaste framtiden? Annars kan jag känna att du lika gärna kan spara stålarna tills dess att du har lite vassare grejer att spela på.
Citera
2015-04-22, 00:03
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxxdragonslayerxxx
Hade tänkt att köpa Gta V men är lite osäker på om datorn klarar av spelet. Om man kollar under minimum requirements så ska det funka. Men tänkte kolla om någon här vet ungefär vilken fps jag kommer att ligga på med lägsta grafikinställningarna.

AMD Radeon HD 7700 Series 2gb video ram

AMD A4-5300 APU with Radeon(tm) HD Graphics 2 cores

4 GB RAM

Tack i förhand.

Tyvärr tror jag inte det. Visst GÅ skulle det väl göra, men inte så kul. Tippar på runt 30fps kanske..
Kan självklart ha helt fel!

Bästa skulle vara att fråga på sweclockers
Citera
2015-04-22, 00:35
  #4
Medlem
Borde gå på lägsta
Citera
2015-04-22, 05:10
  #5
Medlem
Millediablos avatar
Testa på, can I run it!


här http://www.systemrequirementslab.com/cyri
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback