Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-21, 17:27
  #1
Medlem
SynXs avatar
Tja, gjorde nyss rent mitt relativt nya K70 vengeance, ett par månader gammalt ungefär. Gjorde nyss rent det genom att dra en "ganska"( ) ren trasa genom det ett par gånger. Gjorde även rent tangenterna genom att dra ut alla och slänga dem i disken ett tag.

Har satt ihop allting nu, och allting fungerar förutom knappen R. När jag trycker på den så spammas det R så inåt helvete. Nästan som om switchen blivit ännu mer känslig, då jag märker att jag bara behöver nudda den så tar den upp en signal. Som sagt, alla andra tangenter fungerar. Vad tycker ni jag ska göra? Tror ni det löser sig om jag låter det torka ett tag? Är ju inte fuktigt känns det som, men kanske har någon droppe vatten smitit sig in bakom knappen på något sätt?
Citera
2015-04-21, 17:28
  #2
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SynX
Vad tycker ni jag ska göra? Tror ni det löser sig om jag låter det torka ett tag? Är ju inte fuktigt känns det som, men kanske har någon droppe vatten smitit sig in bakom knappen på något sätt?
Vi kan ju hoppas
Citera
2015-04-21, 17:31
  #3
Medlem
SynXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annanmedlem
Vi kan ju hoppas

Ja, jag får väl ett vänta ett tag och se efter senare. Som tur är har jag ett par andra tangentbord, så något utav dem får fungera som reserv framöver.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback