Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-04-21, 04:38
  #1
Medlem
Jag har blivit kränkt av en fiskmås, den dumme slashasen bajsade mig i håret. Jag har också blivit biten av en gräsand i fingret, när jag skulle mata en som liten.

Kom igen nu, vill höra lite roliga återberättelser här. Skadeglädje
Citera
2015-04-21, 05:29
  #2
Medlem
hexA.s avatar
Fick smisk av en katt för säkert 15 år sen.

En äcklig unge kastade sten/kottar eller vafan det nu var, på en katt i en buske. När han drog så gick jag fram till katten & skulle klappa den, då fick jag en klo i armen som fastnade. Kattfan tappade alltså en klo som satt kvar i armen på mig. Fick åka till sjukan & ta en härlig stelkramp.
Citera
2015-04-21, 05:37
  #3
Avstängd
TokenOfTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hexA.
Fick smisk av en katt för säkert 15 år sen.

En äcklig unge kastade sten/kottar eller vafan det nu var, på en katt i en buske. När han drog så gick jag fram till katten & skulle klappa den, då fick jag en klo i armen som fastnade. Kattfan tappade alltså en klo som satt kvar i armen på mig. Fick åka till sjukan & ta en härlig stelkramp.


Rätt åt dig. Ge fan i att klappa ilskna katter.
Citera
2015-04-21, 05:39
  #4
Medlem
hexA.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokenOfTime
Rätt åt dig. Ge fan i att klappa ilskna katter.
Klart det var rätt åt mig.
Men jag var inte allt för gammal, så jag ville bara vara snäll mot katten.
Citera
2015-04-21, 05:51
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Jag har blivit kränkt av en fiskmås, den dumme slashasen bajsade mig i håret. Jag har också blivit biten av en gräsand i fingret, när jag skulle mata en som liten.

Kom igen nu, vill höra lite roliga återberättelser här. Skadeglädje

Avsparkade revben av häst?
Värst var nog en av mina kaniner. Råagressiv, bet fast i köttet och vägrade släppa. Blev djupa sår och stora ärr...
Citera
2015-04-21, 05:58
  #6
Avstängd
TokenOfTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hexA.
Klart det var rätt åt mig.
Men jag var inte allt för gammal, så jag ville bara vara snäll mot katten.

Ok.

För att vara OnT så har jag precis som TS råkat ut för en störtbombande jävla dårpippi som släppte en skit i huvudet på mig. Hade jag haft en bössa då så skulle jag använt den...
Citera
2015-04-21, 06:00
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokenOfTime
Ok.

För att vara OnT så har jag precis som TS råkat ut för en störtbombande jävla dårpippi som släppte en skit i huvudet på mig. Hade jag haft en bössa då så skulle jag använt den...

Säg mig, blev vi båda vita kränkta män?
Citera
2015-04-21, 06:02
  #8
Avstängd
TokenOfTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Säg mig, blev vi båda vita kränkta män?


Haha, ja det blev vi. Hur kommer det sig att fågelbajs är vitt? Höns skiter ju svart.
Citera
2015-04-21, 06:05
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokenOfTime
Haha, ja det blev vi. Hur kommer det sig att fågelbajs är vitt? Höns skiter ju svart.

Det kanske var Loa Falkman som var i farten.
Citera
2015-04-21, 06:22
  #10
Avstängd
TokenOfTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alienexpz
Katter som har satt klor och bitit en i armen/handen = Många gånger, händer att jag gör det för att det är kul.

Blivit biten av hundar flera gånger, bl.a. i lårbenet, blev lite blodigt.

Det är väl vad jag kan komma på just nu iaf.

Är det för att du ser ut som på din avatar?
Citera
2015-04-21, 06:25
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokenOfTime
Haha, ja det blev vi. Hur kommer det sig att fågelbajs är vitt? Höns skiter ju svart.
Det vita är motsvarigheten till människans piss.. Deras piss är vit gegga pga det omvandlas i deras kropp för att dom ska slippa bära för tungt urin när dom flyger...

Ett djur som skadat mig psykist en fästing på pungen...
Ett djur som gav mig fysisk smärta geting stick på ögonlocket!
Citera
2015-04-21, 06:28
  #12
Avstängd
TokenOfTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alienexpz
Vad du är desperat efter uppmärksamhet, du kommenterar alla med värdelösa kommentarer. Jag ser dig! Oj, vad du är rolig, nu skrattar jag! Haha. Vad är du ute efter?

Jag undrar bara hur man kan bli biten av hundar flera gånger? En eller två gånger så borde man väl bli försiktigare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback