Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2015-06-30, 23:03
  #85
Medlem
Efter att ha läst hela din tråd, får man fråga... Hur ligger måtten på, armarna o vaderna tex? Med den vikten du säger låter du liten :P.
Citera
2015-07-01, 01:10
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notgoodenough
Efter att ha läst hela din tråd, får man fråga... Hur ligger måtten på, armarna o vaderna tex? Med den vikten du säger låter du liten :P.

Är inget monster... Påstår jag inte heller. Skickat bilder till ett par stycken... Och är större än man tror. men lite av en mens physique kropp.
Citera
2015-07-01, 06:12
  #87
Medlem
Pojk, vad i helvete håller du på med? Hoppa av allt vad steroider heter, och red ut dina verkliga problem! Det kommer sluta riktigt illa för dig om du inte skärper till dig. Du verkar rätt klok utöver det du faktiskt håller på med. Sluta tyck synd om dig själv, ingen annan än dig själv kommer kommer fixa dina problem.
Citera
2015-07-01, 19:57
  #88
Medlem
Intog 250mg DNP klockan 12:00 och nu 250mg 19:30
Käkat 1800kcal idag. Varit oerhört varm idag... nästan till gränsen av vad jag klarar av
Men det beror ju på det varma klimat vi möter just nu.
Ser inte mycket skillnad på kroppen från igår, så allt vatten har väl släppt nu pga av att jag kör keto diet. Då vet jag att resten som släpper är fett ^^
Citera
2015-07-02, 22:37
  #89
Medlem
Dag 4

Tagit 250mg DNP idag, käkat 1800kcal och gymmat 2 timmar och sen bastat 30 minuter
Kalla mig galen... men WOW vad man rasar i vätskevikt.
Väger mig inte.... Men ser skillnad från dag till dag på kroppen fortfarande och det är kul.
Har varit sinnessjukt varmt idag... solen stått på hela dagen och jag har legat och varit yr från morgon till kväll. :P Men jag klarar mig.
Hörs imorrn!
Citera
2015-07-04, 18:44
  #90
Medlem
Dag 5

Har svettats ballen av mig hos tjejen heeeeela dagen och natten. Vet inte om jag orkar mer... Hemskt är det. Värmen tar kål på mig. Intog ändå bara 250mg idag... När jag skulle tagit 500.

Dag 6
Bestämde mig för att detta är sista dagen. Så tog precis 500mg och sitter med alla fönster och dörrar öppna och ber att jag överlever kvällen och natten.
Hjärtat slår snabbt som faaaan och svetten bara forsar.... Huvudvärk och trötthet så fantastiskt. Käkar inga kolhydrater men svettas såhär ändå!!! Måste fått typ 500mg piller eller nått... För sist va det inte i närheten så jobbigt som nu. Isåfall har jag ju cyklat 500/1000mg Ber till mamma att det inte är så. Ska bli skönt o gå av...
Citera
2015-07-04, 19:46
  #91
Medlem
Darmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GHFear
Dag 5

Har svettats ballen av mig hos tjejen heeeeela dagen och natten. Vet inte om jag orkar mer... Hemskt är det. Värmen tar kål på mig. Intog ändå bara 250mg idag... När jag skulle tagit 500.

Dag 6
Bestämde mig för att detta är sista dagen. Så tog precis 500mg och sitter med alla fönster och dörrar öppna och ber att jag överlever kvällen och natten.
Hjärtat slår snabbt som faaaan och svetten bara forsar.... Huvudvärk och trötthet så fantastiskt. Käkar inga kolhydrater men svettas såhär ändå!!! Måste fått typ 500mg piller eller nått... För sist va det inte i närheten så jobbigt som nu. Isåfall har jag ju cyklat 500/1000mg Ber till mamma att det inte är så. Ska bli skönt o gå av...
Varför dubblade du dosen när du knappt orkade med 250mg? Dödslängtan?
Citera
2015-07-05, 01:06
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darmann
Varför dubblade du dosen när du knappt orkade med 250mg? Dödslängtan?

Ja man skulle kunna tro det... Ligger just nu och kan knappt andas och svettas så det skvätter av mig.
Råkade binge'a precis med... käkade väl runt 12 000 kcal xD Så det kommer bli en varm natt. Hoppas bara jag lever till imorgon. Asså hungern på DNP är ju helt jävla fruktansvärd... får halsbränna och huvudvärk och känns som jag ska avlida när som helst om jag inte äter. Kan inte förstå hur folk kan stå emot DNP cravingsen... Stor respekt till er
Citera
2015-07-05, 16:38
  #93
Medlem
Darmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GHFear
Ja man skulle kunna tro det... Ligger just nu och kan knappt andas och svettas så det skvätter av mig.
Råkade binge'a precis med... käkade väl runt 12 000 kcal xD Så det kommer bli en varm natt. Hoppas bara jag lever till imorgon. Asså hungern på DNP är ju helt jävla fruktansvärd... får halsbränna och huvudvärk och känns som jag ska avlida när som helst om jag inte äter. Kan inte förstå hur folk kan stå emot DNP cravingsen... Stor respekt till er
Lever du?
Citera
2015-07-05, 17:08
  #94
Medlem
DNP under sommaren...
Gjorde samma misstag min första gång. Tycker det blir bra varmt med en ordentlig ECA stack under sommarperioden.

Hoppa på i höst/vinter nästa gång, känns knappt av under 600mg då.
Citera
2015-07-06, 10:57
  #95
Medlem
Inte tagit några capslar sen i förrgår. Mår mycket bättre idag Mådde skit i förrgår natt och igår. Men nu börjar det lossa. Efter min binge så gick jag upp 6kg i vätska och ser ingen skillnad på kroppen alls. Så ska käka som vanligt 1 vecka och se om det gjorde någon nytta alls. Haha. Aldrig mer DNP på sommaren....
Citera
2015-07-07, 17:11
  #96
Medlem
Avslutade DNP kuren för 3 dagar sen och svettas inte alls längre efter kolhydratintag. I förgår gick jag på 50mg T-boll och vikten ligger idag 3kg HÖGRE än dagen jag gick på DNP... Hmm... Ser större ut med. Ändå höll jag kosten alla dagar förutom 1. Men jaja... Har väl bundit en jävla massa vätska... Lika bra att köra en lean bulk nu i 50 dagar för att sen köra en 14 dagars DNP cut.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback