Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-04-27, 01:03
  #61
Medlem
shponglads avatar
Det sjuka är att dom här killarna måste fatta att sälja sitt CB och koks utan skjutningar genererar mer pengar än att sitta inne på häkte eller torska på långa volter.

Då kan man fråga sig varför dom beefar, i ALLA lägen är det bäst för alla att KOMMA FRAM TILL EN LÖSNING utan skott.

det skadar alla i branchen
Citera
2015-04-28, 19:29
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
Vem vet, skytten kanske var utskickad och avlönad av farbror blå? För att snuten skulle ha en ursäkt att gripa pågarna.

Nej isåfall skulle det mer vara för att polisen ville ha ihjäl den störiga grabben som åker in och ur "fängelset" hela jäffla tiden. Kan inte polisen ta fast sig själv nån jävla gång. polisen borde få straff för att han gick fram och satte bojjer och tvingade ner dom på knä för något de kanske inte gjort.. och sen lägga ut bilder i tidningen så där vilka jävla syndare. Får man gå och bara sätta dit bojjer på folk?

Det var nog polisen som skjöt han ifall han ens blev skjuten. Det var precis härutanför min lilla lägenhet då jag var hemma och allt var tyst.. hörde inte ens puffran så jag antar att polisen som skjöt hade ljuddämpare.
__________________
Senast redigerad av Siktarn 2015-04-28 kl. 19:39.
Citera
2015-04-28, 19:45
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storus Pittus
Fler misstänkta? Letar efter vapnet? Finns många bra anledningar så du kan gå och lägga dig nu. Du får inte vara uppe så här sent!

Nej och nej.. han satte på helljus precis när han såg mig "skulle bara se ifall du sprang" förstår du? de försöker bara skrämma folk. polisen var kvar här och gjorde ingenting i flera timmar.
Citera
2015-04-29, 12:40
  #64
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Det sjuka är att dom här killarna måste fatta att sälja sitt CB och koks utan skjutningar genererar mer pengar än att sitta inne på häkte eller torska på långa volter.

Då kan man fråga sig varför dom beefar, i ALLA lägen är det bäst för alla att KOMMA FRAM TILL EN LÖSNING utan skott.

det skadar alla i branchen
Precis riktigt dumt är det att dra ögon till sig genom beef.
Citera
2016-06-17, 17:02
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Trams! Det har visst alltid varit skit ( ca. 30 år iaf.). Känner du till fyll12:an?

Ja. Absolut. Det är inte en del av Hässelbygårdsskolan, det är ett bostadshus. Jag svarade på ett påstående om att ingen kan läsa som gått i Hässelbygårsskolan.
Citera
2016-06-17, 20:21
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serxez
Ja. Absolut. Det är inte en del av Hässelbygårdsskolan, det är ett bostadshus. Jag svarade på ett påstående om att ingen kan läsa som gått i Hässelbygårsskolan.

Jag skrev att de inte kunde stava!
Citera
2016-08-11, 21:43
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Jag skrev att de inte kunde stava!

Ok. Jag ber om ursäkt. När det gäller stavning är ju naturligtvis fylltolvan relevant.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback