Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-04-25, 19:23
  #61
Medlem
Uplands avatar
Jag har aldrig uppfattat det som ett nödvändigt rekvisit att betrakta vita som den "överlägsna rasen" för att kvalificera som svensk nationalist.
Det räcker enligt mig att man vill tillerkänna svenskarna deras eget territorium, inte ett område i Afrika, Amerika eller Asien utan det land som av hävd tillhört vårt folk.

Jag kanske har missförstått hela tiden vad vår kamp för självbestämmande över vårt territorium går ut på, eller också är du bara felnavlad och projicerar ditt hat som alla andra neokolonialister.
Citera
2015-04-25, 22:50
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beemo
Är du 14 eller vänsterpartist? Nazister och vit ras har ju inget med varandra att göra. Nazister pratar om den ariska rasen. Inte den vita. Finns många vita folkslag som nazister hatar. Så gör om gör rätt.
Vi hatar ingen ras. Vi anser endast att främmande folkslag bör hålla sig där de hör hemma. Global mångfald är vackert. Det är den dekadenta utblandningen under dessa globalister vi motsätter oss. Men du har rätt i att "vit" inte är någon ras. Afrikaner och asiater med albinism blir ju knappast identifierbara med oss bara för att de har vit hud.
Citera
2015-04-26, 14:34
  #63
Medlem
InternetTuffings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparrow1
Det var inte Tyskland ensamt mot halva världen. Man hade andra halvan med sig t.ex. Japan, Italien, Ungern, Finland osv.

Det var judar som uppfann kärnvapen. Tyskarna gjorde ett eget försök men misslyckades, p.g.a låg intelligens. Så därför är det ganska uppenbart att Israel hade kunnat jämna marken med Tyskland om Israel hade funnits då. Och Nej, tyskarna var inte nära att vinna kriget. Utan kärnvapen är man chanslös.


Haha.. eller hur. Bevis tack.


Jude snälla,

Tyskarna hade utvecklat kärnvapen långt innan judenstein ens var i närheten. Man använde detta i mindre pjäser på östfronten mot tyskarnas 'ideologiska fiender'

Bevisen finner du här:
http://www.amazon.com/Reich-Of-The-B.../dp/1931882398

Atombomben var ändå småpotatis jämfört med vad Gerlach jobbade på i största hemlighet:
http://www.amazon.com/The-SS-Brother...d_bxgy_b_img_y

Nu har du fått mer än tillräckligt med bevis, men att döma av din karaktär så är det nog omöjligt för ditt judiska sinne att ta in informationen.

Ps: med tanke på hur kassa judarna är på att själva slåss i sina krig så är det inte konstigt att Israel har så mycket kärnvapen.
Citera
2015-04-26, 20:29
  #64
Medlem
sparrow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InternetTuffing
Jude snälla,

Tyskarna hade utvecklat kärnvapen långt innan judenstein ens var i närheten. Man använde detta i mindre pjäser på östfronten mot tyskarnas 'ideologiska fiender'

Bevisen finner du här:
http://www.amazon.com/Reich-Of-The-B.../dp/1931882398

Atombomben var ändå småpotatis jämfört med vad Gerlach jobbade på i största hemlighet:
http://www.amazon.com/The-SS-Brother...d_bxgy_b_img_y

Nu har du fått mer än tillräckligt med bevis, men att döma av din karaktär så är det nog omöjligt för ditt judiska sinne att ta in informationen.

HAHA!.. Nu vet jag att du är ett skämt. Alltså, vem fan tar den där källan på allvar?!
Jag tror inte ens att nazisterna själva tror på det(förutom du då).

Men låt oss säga ändå att nazisterna var först med kärnvapen, varför förlorade de då kriget?
Citera
2015-04-28, 14:36
  #65
Medlem
InternetTuffings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparrow1
HAHA!.. Nu vet jag att du är ett skämt. Alltså, vem fan tar den där källan på allvar?!
Jag tror inte ens att nazisterna själva tror på det(förutom du då).

Men låt oss säga ändå att nazisterna var först med kärnvapen, varför förlorade de då kriget?

Kriget var i princip redan förlorat, därför var det lönsammare att använda atombomben till att muta amerikanerna att lämna nazisterna som flydde ifred. USA visste mycket väl att det var många högt uppsatta från partiet som fanns i Sydamerika efter kriget. Men tyskarna fick ju upp NASA till månen så jag antar att det var win-win för dem att inte leta efter tyskar i Argentina osv.
Citera
2015-04-28, 14:50
  #66
Avstängd
Det ar bara att titta pa Afrika. Lander som koloniserats av vita o sen aterfatt makten ar betydligt battre utvecklade an lander som styrts av svarta hela tiden.

Kaos, klantank o noll solidaritet. Rent generellt har svarta lagst IQ av alla olika raser.

I Somalia ttror jag det ligger pa 69 i IQ-snitt. Tacka fan for att de har svart att utveckla landet. Att de har svart med skolgang o studier ar en annan bieffekt av lagt IQ.

Sen ar de mer aggressiva = mer konflikter o krig.

Tank vilka oerhorda pengar som pumpats in i Afrika genom aren. 100-tusentals miljarder. Varre an Grekland.
Citera
2015-04-28, 16:19
  #67
Medlem
sparrow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InternetTuffing
Kriget var i princip redan förlorat, därför var det lönsammare att använda atombomben till att muta amerikanerna att lämna nazisterna som flydde ifred. USA visste mycket väl att det var många högt uppsatta från partiet som fanns i Sydamerika efter kriget. Men tyskarna fick ju upp NASA till månen så jag antar att det var win-win för dem att inte leta efter tyskar i Argentina osv.

Nej, det var Oppenheimer som låg bakom atombomben och han var jude. Månlandningar vinner man inga krig på, det finns också en anledning varför man har slutat med dem.
Citera
2015-04-29, 23:14
  #68
Medlem
Överlägsna?? På vad då?

Svarta afrikaner är ju överlägsna på att springa, hoppa och säkerligen en massa andra saker. Vore ju tex konstigt om dem inte vore bättre anpassade till hetta än vad vi svenskar är!

Vita är ju uppenbarligen överlägsna/bättre på andra områden - vilka är allt för uppenbart för att ens behöva nämnas....

Hur fan tänker ni som anser, helt i strid med all observation och empiri, att alla är lika??
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback