Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-27, 22:33
  #61
Medlem
Nymphahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Det är felaktigt, för det gör det.

Fordonsidentifikation
Registreringsnummer: GRA969
Fabrikat: KIA CEED 1,6 CRDI EX SW
Typ: ED
Färg: RÖD

https://fordonsfraga.transportstyrel...natfordon.aspx

Du får ju inga ägaruppgifter men bilen finns och 'teknisk' data om bilen står där.

Det kanske är så att för fordon med ägare som har skyddad identitet, eller vad det nu handlar om, så går inte uppgifterna vidare alls från Transportstyrelsen till biluppgifter.se.
Citera
2015-06-04, 19:44
  #62
Medlem
Det har varit rätt lugnt över en vecka just nu, jag antar att det antingen har att göra med denna tråden, eller den ökade brottsligheten, då det verkar vara fullt drag i både gbg samt borås, oavsett så verkar dom fokusera på annat, och det är rätt skönt om så är fallet.

Om dom nu skulle fortsätta att jävlas med mig, eller om dom helt enkelt har gått under radarn, pågrund av denna tråd, så kommer jag att lägga upp alla bilder på dom civilpoliser som har bevakat/följt mig under en längre tid.

Man kan väl hoppas att dom lagt ner, men jag har svårt att tro det.
Citera
2015-06-06, 00:47
  #63
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Det har varit rätt lugnt över en vecka just nu, jag antar att det antingen har att göra med denna tråden, eller den ökade brottsligheten, då det verkar vara fullt drag i både gbg samt borås, oavsett så verkar dom fokusera på annat, och det är rätt skönt om så är fallet.

Om dom nu skulle fortsätta att jävlas med mig, eller om dom helt enkelt har gått under radarn, pågrund av denna tråd, så kommer jag att lägga upp alla bilder på dom civilpoliser som har bevakat/följt mig under en längre tid.

Man kan väl hoppas att dom lagt ner, men jag har svårt att tro det.


Har du mycket material? Dvs, har du fotograferat dom upprepade gånger? Samma personer på flera bilder, och du ser ett mönster?

Lägg upp det här så hjälper flashback, det Fb är till för.
Citera
2015-06-08, 00:43
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Har du mycket material? Dvs, har du fotograferat dom upprepade gånger? Samma personer på flera bilder, och du ser ett mönster?

Lägg upp det här så hjälper flashback, det Fb är till för.



Jadå det finns en del.

Men det har som sagt varit lugnt ett tag nu.

Tror inte Fb, kan hjälpa mig så mycket mer nu, jag kommer troligtsvis lämna det mesta till en tidning, om dom nu skulle fortsätta.

Då kan dom fint få förklara hur mycket pengar detta kostar samhället, när dom leker cowboy.
Citera
2015-06-08, 20:43
  #65
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Jadå det finns en del.

Men det har som sagt varit lugnt ett tag nu.

Tror inte Fb, kan hjälpa mig så mycket mer nu, jag kommer troligtsvis lämna det mesta till en tidning, om dom nu skulle fortsätta.

Då kan dom fint få förklara hur mycket pengar detta kostar samhället, när dom leker cowboy.

Fast du har gjort antydningar på att du visste lite vad det kunna röra sig om, alltså kanske det funnits anledning
Citera
2015-06-09, 16:19
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Fast du har gjort antydningar på att du visste lite vad det kunna röra sig om, alltså kanske det funnits anledning



Jo precis, men man lägger inte sånna resurser under en så lång tid, det är det som förbryllar mig, samt hur dom har skött det hela.

Vi får väl se om dom fortsätter, eller om dom har lagt ner.

Men jag betvivlar på att dom släpper detta helt, då dom har hållt på så länge, dom kommer säkerligen sätta ditt mig för något jag ej gjort.
Citera
2015-06-18, 16:18
  #67
Medlem
Fortfarande lugnt, inte märkt av någonting den senaste tiden.

Om dom nu har fått lägga ner, hur länge kommer man att finnas i deras misstanke register ?
Citera
2015-07-01, 16:21
  #68
Medlem
Lägger upp 2st bilder, på personer som följt mig i affärer liknande.

Är det någon som känner igen dom, så får ni gärna hojta till.

Hade varit bra att fått info, om vad dom jobbar med inom polisen.
Citera
2015-07-01, 16:25
  #69
Medlem
http://imgur.com/ZlE0st5
Citera
2015-07-01, 16:26
  #70
Medlem
Får inte upp den andra bilden.

Ska försöka igen.
Citera
2015-07-01, 16:29
  #71
Medlem
http://imgur.com/Rlpi029
Citera
2015-07-09, 19:15
  #72
Medlem
Detta är inom Borås, om det hjälper.

Men skulle någon ha info, så ut med det bara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback