Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-24, 16:24
  #733
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Det glömde jag att nämna, tack! Jag lirade lite igår efter ett uppehåll och fan det är ju fortfarande fullt med folk som spelar. "Sniper only-mode" var lite roligt faktiskt.
Har spelat det rätt mycket också de senaste dagarna. Dock kör jag och en polare främst arena
Citera
2018-06-27, 20:18
  #734
Medlem
Iam-Varfors avatar
Nån som vet om det finns en fix för "stuttering" problemet? Har 970 kortet och hade samma problem vid release som jag har nu.. WW2 flyter utan problem..

Läste någonstans att Bo3 var optimerat för äldre grafikkort och 970 980 osv har problem generellt vid Bo3?

Hur som haver, finns det någon quickfix för skiten eller är det bara att vänte tills Oktober?
Citera
2019-02-27, 21:38
  #735
Medlem
Lever detta spel fortfarande? Någon som vet om det går att hitta matcher på konsol?
Citera
2023-05-26, 15:11
  #736
Medlem
Tylfos avatar
Sjuk jävla bump men ändå.. Har sett mycket Black Ops 3 på youtube och andra medier senaste dagarna så jag undrar om någon här kör? Är det mycket liv i spelet igen? Eller tar det 2 veckor för att hitta en match? Hade ju varit grymt kul om folk körde, då kanske det är värt att köpa igen
Citera
2024-01-06, 19:05
  #737
Avstängd
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tylfo
Sjuk jävla bump men ändå.. Har sett mycket Black Ops 3 på youtube och andra medier senaste dagarna så jag undrar om någon här kör? Är det mycket liv i spelet igen? Eller tar det 2 veckor för att hitta en match? Hade ju varit grymt kul om folk körde, då kanske det är värt att köpa igen

Mer folk som lirar bo3 än bo4..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback