Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-03, 21:27
  #2953
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
VARNING till folket att INTE beställa från Habbanisten rena clowner som är så höga på sitt shit ,

RÖDA undvik dom
Dom är gröna sedan nästan 2 år tillbaka ,att postnord är sega är inte deras fel,TÅLAMOD!
2018-01-03, 22:28
  #2954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Dom är gröna sedan nästan 2 år tillbaka ,att postnord är sega är inte deras fel,TÅLAMOD!
Nu ska du inte ta i!
Hen har inte varit grön i nästan 2år, hen´s domäner har inte ens varit reggade i 1år, varken den "egna skapelsen" eller den senare där sida köpts.
Kom inte dragandes med postnord snacket, det är bara en dålig skit ursäkt och har länge varit. En sak när det gäller någon enstaka då och då men inte i den omfattningen som verkar råda nu för just habba.
När många andra shoppar får fram sina leveranser på 1-3dag runt om i landet, varför skulle inte habba också klara det!
2018-01-03, 22:40
  #2955
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krockobil
Nu ska du inte ta i!
Hen har inte varit grön i nästan 2år, hen´s domäner har inte ens varit reggade i 1år, varken den "egna skapelsen" eller den senare där sida köpts.
Kom inte dragandes med postnord snacket, det är bara en dålig skit ursäkt och har länge varit. En sak när det gäller någon enstaka då och då men inte i den omfattningen som verkar råda nu för just habba.
När många andra shoppar får fram sina leveranser på 1-3dag runt om i landet, varför skulle inte habba också klara det!
Men förfan gå tillbaka i tråden och läs hur många som har skrivit gott om habanisten!
Det kommer komma era otåliga jävlar!
Det har precis varit nyår och jul afton,dom har fortfarande mycket att göra!
2018-01-03, 23:17
  #2956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Men förfan gå tillbaka i tråden och läs hur många som har skrivit gott om habanisten!
Det kommer komma era otåliga jävlar!
Det har precis varit nyår och jul afton,dom har fortfarande mycket att göra!
Värst vad bestörd du blir...Hen har fortfarande inte varit "grön" i nästan 2år, har inte ens haft reggade domäner i 1år. Visa gärna motsatsen om jag missat nått!
Man har inte så mycket att göra att man säger till flera kunder att nått är skickat om det inte är det, skylla allt med allas förseningar på posten är bara dålig ursäkt.
2018-01-04, 09:22
  #2957
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Dom är gröna sedan nästan 2 år tillbaka ,att postnord är sega är inte deras fel,TÅLAMOD!


Harregud om jag har beställt från en annan sida samma tidpunkt som habba och fick det efter 1 dag , så är det fanimej inte "postnords fel" dom är clowner rent ut sagt.

Benzade typer
2018-01-04, 10:15
  #2958
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Zazzio
En fet gröning på pharmaciet som levererar juvliga klappar i brevlådan!

Kul att höra, beställde precis ifrån dem! Hur är deras 225mgare om man får fråga? Aldrig stött på över 200mg!

Har försökt räkna ut lite kr/mg när det kommer till tram och verkar vara billigast därifrån, så är det bra kvalité är det kalas. Vet du tillverkare?
2018-01-04, 21:57
  #2959
Medlem
vadsadusadus avatar
Tas det bara bitcoin överallt?
2018-01-05, 02:22
  #2960
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krockobil
Värst vad bestörd du blir...Hen har fortfarande inte varit "grön" i nästan 2år, har inte ens haft reggade domäner i 1år. Visa gärna motsatsen om jag missat nått!
Man har inte så mycket att göra att man säger till flera kunder att nått är skickat om det inte är det, skylla allt med allas förseningar på posten är bara dålig ursäkt.
Okej,men dom var mina leverantörer i 6 månader,har inte köp utav dom nyligen så dom kanske har börjat fula sig,men går du tillbaka i tråden så kan du läsa att 7/10 dom köpte benso gjorde det ifrån doma
2018-01-05, 08:33
  #2961
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadsadusadu
Tas det bara bitcoin överallt?

Så är det nog nu ja.
Bara att lära sig, inte så svårt.
2018-01-05, 09:57
  #2962
Medlem
vadsadusadus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Så är det nog nu ja.
Bara att lära sig, inte så svårt.

Då får jag kika på det.Vet inte varför jag inblllat mig att bitcoin är svårt.
2018-01-05, 10:27
  #2963
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadsadusadu
Då får jag kika på det.Vet inte varför jag inblllat mig att bitcoin är svårt.

Precis. Lär sig en gång sen kan man det.😀
2018-01-05, 12:59
  #2964
Administrator
admins avatar
Denna tråd är tills vidare stängd pga missbruk.

Syftet med tråden är att kunna diskutera och recensera olika webbshoppar, men detta fungerar enbart ifall inläggen har en viss nivå av trovärdighet.

Det gynnar inte användarna att läsa inlägg om hur bra en viss shop är ifall inläggen postats av shopägaren eller av "kunder" som fått betalt för att posta vad som egentligen är uppenbar reklam. I vissa fall har "kunderna" fått ekonomisk betalning, i andra fall "gratis" varor.

Det gynnar inte heller användarna att läsa inlägg om hur dålig en viss shop är ifall inläggen enbart postats av ägaren till shoppens konkurrent. Därför väljer jag att tills vidare låsa tråden.

admin

/Se (FB) Ett flertal samlingstrådar om drogshoppar har stängts tills vidare
__________________
Senast redigerad av Morfar-52 2018-01-17 kl. 14:48.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback