Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-21, 15:50
  #2581
Medlem
HentaiMannens avatar
RCbolaget.se ... Kan man lita på dem fortfarande? Alltid fått på 48h när jag köpt därifrån förr men det var väldigt länge sedan nu. De har sjukt billig 4-me-maf. Bara 249kr..
2017-10-22, 12:30
  #2582
Medlem
Någon som fått sitt av MA än. Själv har man väntat i snart tre veckor nu
2017-10-23, 11:12
  #2583
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
RCbolaget.se ... Kan man lita på dem fortfarande? Alltid fått på 48h när jag köpt därifrån förr men det var väldigt länge sedan nu. De har sjukt billig 4-me-maf. Bara 249kr..
Jag undrar desamma. Har också alltid fått mitt från RCbolaget men tycker jag läst några rödingar hos folk som inte fått sina grejer..
__________________
Senast redigerad av Fluson 2017-10-23 kl. 11:43.
2017-10-23, 12:18
  #2584
Medlem
Flusons avatar
Annars har ju Chemclub 2-Me-Maf för ett schysst pris men jag är osäker på hur länge en sån flaska räcker.
2017-10-23, 15:00
  #2585
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiftigBanan
Någon som fått sitt av MA än. Själv har man väntat i snart tre veckor nu

Fick mitt efter typ tre veckor och då efter mycket tjöt och lögner av MA om att det hade skickats, och att det är posten som strula och deras packare blablabla...

Dom är selektiva scammers som verkar skita i både kunder och sitt rykte, har du tur så får du ditt.
Fick visserligen mitt efter tre veckor men för mig är MEDAKUTEN RÖDA!!

Bara att läsa i shop trådarna så ser du hur mycket dom strular för folk
2017-10-23, 19:23
  #2586
Medlem
erowids avatar
Lagt beställning hos Habba nu. Hoppas dom levererar till skillnad från scammern MA.
2017-10-24, 16:44
  #2587
Medlem
MrWalldemars avatar
Grönar gat*ns.info
2017-10-24, 19:21
  #2588
Medlem
Fick tips av en om svenskoxy.com
Så la en mindre beställning, damp ner 48h efter betalning så tvärgröna i mina ögon!
2017-10-25, 00:10
  #2589
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Fick mitt efter typ tre veckor och då efter mycket tjöt och lögner av MA om att det hade skickats, och att det är posten som strula och deras packare blablabla...

Dom är selektiva scammers som verkar skita i både kunder och sitt rykte, har du tur så får du ditt.
Fick visserligen mitt efter tre veckor men för mig är MEDAKUTEN RÖDA!!

Bara att läsa i shop trådarna så ser du hur mycket dom strular för folk

Alright fick du det veta nyligen? Eller var det här längesen? Jag har inte gått och kollat i min brevlåda denna vecka än. Nu är det inne på tredje veckan efter beställning och nu får jag inte längre något svar från dem...
2017-10-25, 10:02
  #2590
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiftigBanan
Alright fick du det veta nyligen? Eller var det här längesen? Jag har inte gått och kollat i min brevlåda denna vecka än. Nu är det inne på tredje veckan efter beställning och nu får jag inte längre något svar från dem...

Dom har varit så här i några månader.
Det var väl typ tre veckor sedan jag fick mitt.
2017-10-25, 10:05
  #2591
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickleanddimes
Fick tips av en om svenskoxy.com
Så la en mindre beställning, damp ner 48h efter betalning så tvärgröna i mina ögon!

Jävlar vilka överpriser!!

500 spänn för 80mg va i helvette
2017-10-25, 17:44
  #2592
Medlem
Afonsos avatar
Blir så jävla trött och förbannad på MA. För mig är det ingen tvekan om de scammar för fullt. Förbannat synd då de brukade vara pålitliga. Snacka om att driva en business åt helvete..

2 påstådda leveranser har försvunnit på tre veckor och snubben skyller på grannar, posten samt fan och hans mormor:

"Du kanske ska kolla över din adress o grannar?
Som du säger 2st försändelser försvinner inte om adress och allt är korrekt så det låter oerhört märkligt

Mvh"

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback