Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-21, 14:03
  #2317
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 812258
rcbolaget är röda. De har bara blivit värre och värre med att skicka ut varor.
(NU SKICKAR DOM INTE ALLS!)
Håll er undan!

Fick mitt från RCB idag, så de är gröna. Tog över 1 månad och mycket tjat så jag vill säga gult på dem till de kan fixa sitt jävla strul
2017-06-22, 16:42
  #2318
Medlem
FentaBiz gröna som gräset, tog inte ens 24h med leverans! Sinnessjuk service
2017-06-22, 22:30
  #2319
Medlem
Pallestroms avatar
Pharma - alltid 👍
2017-06-23, 15:19
  #2320
Medlem
eddiepeddies avatar
Någon som testat Hashstugans Heroin?
Övervägar att testa. Ser bra ut på bilden. Rätt OK färg, inte för att det är någon garanti men ibland så är det riktigt bra när det är lite gul/brunt. Brunt som är mer åt det gråa hållet är ibland sämre t.ex
2017-06-24, 19:53
  #2321
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Någon som testat Hashstugans Heroin?
Övervägar att testa. Ser bra ut på bilden. Rätt OK färg, inte för att det är någon garanti men ibland så är det riktigt bra när det är lite gul/brunt. Brunt som är mer åt det gråa hållet är ibland sämre t.ex
Exakt samma bild som ett på flugsvamp.. provat det från flugsvamp och det var inte alls bra.. behövde nästan dubbelt så mycket som horset jag brukar ta, nästan använt 500mg på 3 dagar, med låg tolerans, kanske har högre tolerans än jag tror dock vad vet jag, var ett tag sen jag gick på horset
2017-06-26, 10:50
  #2322
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Exakt samma bild som ett på flugsvamp.. provat det från flugsvamp och det var inte alls bra.. behövde nästan dubbelt så mycket som horset jag brukar ta, nästan använt 500mg på 3 dagar, med låg tolerans, kanske har högre tolerans än jag tror dock vad vet jag, var ett tag sen jag gick på horset

Tråkigt och segt. För såg rätt Ok ut på bilden. Jag brukar klara mig på 0,5g om dagen även om det inte år så bra varor. Blir att köpa lokalt istället då. Får tag i rätt bra där till mycket bättre pris. 1500:- per 1g är alldels för mycket särskilt när det är brunt och inte bra. Hade det varit riktigt bra hade jag nog testst att köpa en 5a. För 5000:-.
2017-06-26, 13:04
  #2323
Medlem
HentaiMannens avatar
Stor gröning till fenta.biz som skickade min beställning igår och den kom fram idag. De har snabbt blivit lite av en favoritshop för fenta-analoger.
2017-06-26, 18:03
  #2324
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Stor gröning till fenta.biz som skickade min beställning igår och den kom fram idag. De har snabbt blivit lite av en favoritshop för fenta-analoger.

Hur var deras fentsspray då? .
Inte testst nån av sprayerna än.
Köper jag vill jag få ett schysst rus utan obrhag.
2017-06-28, 12:01
  #2325
Medlem
Phobiazis avatar
Ngn shop som har sub eller oxy till bra priser?
2017-06-28, 15:51
  #2326
Medlem
skeggmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ngn shop som har sub eller oxy till bra priser?


På Flugsvamp (darknet) säljs båda. Oxyn är tyvärr svindyr, men suben är det iaf helt ok pris på



EDIT: Fenta-Biz är grönare än gräset, 1 dags leveranstid och mycket potent produkt. Att dom dessutom är en 100ing billigare än TS är ju inte heller helt fel
__________________
Senast redigerad av skeggmuff 2017-06-28 kl. 15:59.
2017-06-28, 16:06
  #2327
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
På Flugsvamp (darknet) säljs båda. Oxyn är tyvärr svindyr, men suben är det iaf helt ok pris på



EDIT: Fenta-Biz är grönare än gräset, 1 dags leveranstid och mycket potent produkt. Att dom dessutom är en 100ing billigare än TS är ju inte heller helt fel

Tack var länge sedan jag använde FS, men låter som det är värt att ta en titt

Jag beställde nyss från dem, förhoppningsvis får jag mina flaskor imorgon!
Saknaden har varit stor
2017-06-28, 16:30
  #2328
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
EDIT: Fenta-Biz är grönare än gräset, 1 dags leveranstid och mycket potent produkt. Att dom dessutom är en 100ing billigare än TS är ju inte heller helt fel
Det som TS säljer eller har sålt, (de har slut på sprayen) är inte densamma som det MAF, Fenta.biz säljer. Det är en helt ny opiatanalog som du kan läsa om här: (FB) 4-Me-MAF.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback