Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-17, 20:12
  #1
Medlem
Hejsan!
Hur svårt är det egentligen att få tag på Citodon? Eller kodein? Säljs det på plattan i Stockholm?
När jag läser runt så verkar det vara hyfsat svårt att få tag på och jag har ingen socialkrets med människor som använder eller har kontakt med läkemedel osv..
Är det ända sättet att få tag på det via recept av en läkare?

Jag är 18 år just nu och det verkar vara helt omöjligt för mig i dagsläget eller finns det någon möjlighet för mig?

Finns det någon duktig här på läkemedel osv? Tacksam för svar!
2015-04-17, 20:28
  #2
Medlem
drickerintekaffes avatar
Varför vill du ha tag på dem?

Citodon och kodein är ju inte speciellt starka grejer. Inget som någon som missbrukar opiater hade jagat.

Du kan få dessa mot värk om en läkare skriver ut dem. Men du kan själv inte bestämma vilken medicin läkaren skriver ut.

Om du är nyfrälst på opiater och vill ha dem för att spetsa till tillvaron lite då och då; sluta med en gång. Med opiater inleder man en resa i ett expresståg rakt ner i avgrunden.
__________________
Senast redigerad av drickerintekaffe 2015-04-17 kl. 20:30.
2015-04-22, 14:37
  #3
Medlem
Visst finns det att hitta även på nätet...
2015-04-22, 17:57
  #4
Medlem
Sek-Losos avatar
Satsa på Tramadol istället!
2015-04-22, 19:18
  #5
Medlem
Bertil85s avatar
Även om en kopp Kaffe och Tramadol en solig dag på sommaren sitter fint så väljer jag Kodein över Tramadol.

Ja just det nej du behöver ingen krets det finns på internet bara att börja leta...
2015-04-23, 00:08
  #6
Medlem
De e inte svårt mannen! bara leta vettu! på de rätta ställena eller?
2016-01-18, 03:12
  #7
Medlem
GIMF16s avatar
[quote=drickerintekaffe|53044285]Varför vill du ha tag på dem?

Citodon och kodein är ju inte speciellt starka grejer. Inget som någon som missbrukar opiater hade jagat.

Du kan få dessa mot värk om en läkare skriver ut dem. Men du kan själv inte bestämma vilken medicin läkaren skriver ut.

Om du är nyfrälst på opiater och vill ha dem för att spetsa till tillvaron lite då och då; sluta med en gång. Med opiater inleder man en resa i ett expresståg rakt ner i avgrunden.



Det behöver inte vara en resa rakt ner i avgrunden, beror helt på vilken diciplin man har på sig själv
2016-01-18, 11:58
  #8
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Posta en shop som hade. Men var slut nu såg jag... sorry
2016-01-18, 12:12
  #9
Moderator
Morfar-52s avatar
Vi har en Kodein-tråd (FB) FAQ: Kodein , frågor om shoppar tas i shop-tråd./låst

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback