Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-10, 13:37
  #13
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
https://www.patreon.com/user?u=834426&u=834426&ty=h

Tror detta är rätt!

Tack
Citera
2015-08-01, 12:51
  #14
Medlem
swimp78s avatar
Lite märkligt upplägg kan tyckas: Ola Söderholm håller gravsllvarligtsarkastiska djupreaearchade monologer medan Unge sticker in enstaka kommentarer.
Citera
2015-08-26, 07:38
  #15
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Unges monolog om relationer och 'komma på magen' är de bästa jag hört på länge. Förundras över sättet de hänger ut sig själva.
Citera
2015-08-26, 22:15
  #16
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
Unges monolog om relationer och 'komma på magen' är de bästa jag hört på länge. Förundras över sättet de hänger ut sig själva.

Instämmer. Framförallt Jonatan tycker jag bidrar genom att blotta oerhört mycket av sig själv, Ola å sin sida har kanske inte gått in på egna erfarenheter och sårbarheter i sådan detalj än så länge men lägger mycket tid på research och kommer med oerhört relevanta observationer. Tycker de uppnår en väldigt fin balans mellan skratt och eftertanke hela tiden. Nu har jag börjat sponsra dem trots mitt redan knapra leverne, ser det som en investering i min mentala hälsa att bidra till frekventare injektioner av Februaripodden.
Citera
2015-08-27, 22:42
  #17
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Instämmer. Framförallt Jonatan tycker jag bidrar genom att blotta oerhört mycket av sig själv, Ola å sin sida har kanske inte gått in på egna erfarenheter och sårbarheter i sådan detalj än så länge men lägger mycket tid på research och kommer med oerhört relevanta observationer. Tycker de uppnår en väldigt fin balans mellan skratt och eftertanke hela tiden. Nu har jag börjat sponsra dem trots mitt redan knapra leverne, ser det som en investering i min mentala hälsa att bidra till frekventare injektioner av Februaripodden.

Mm, de har lyckats med upplägget. Tråkigt att senaste podden kom för två månader sen. Hoppas de inte lagt projektet på is.
Citera
2015-08-27, 23:28
  #18
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
Mm, de har lyckats med upplägget. Tråkigt att senaste podden kom för två månader sen. Hoppas de inte lagt projektet på is.

Har fått svar från Ola på Twitter så sent som för nån vecka sedan att de utlovar minst sex avsnitt i höst så det bör komma vilken dag som helst. Men jag tycker också det varit outhärdligt lång väntan på nästa nu. Folk får skärpa sig och börja skjuta till en slant tycker jag, själv är jag ensamstående mamma på aktivitetsersättning som gräver efter mynt mellan soffkuddarna i slutet av månaden och jag bidrar ändå med 5$ i månaden, eller är det per avsnitt?, på Patreon. Det är så lätt ordnat så det finns inga ursäkter att låta bli faktiskt. Om inte annat så för att hjälpa dem upp till en så pass stark lyssnarskara att de kan börja få in riktiga sponsorer.
Citera
2015-09-13, 18:29
  #19
Medlem
DolphinMelters avatar
Avsnitt 5. Onanistens återkomst var suveränt. Avsnittet borde också vara intressant för flashbackanvändare i och med att tråden Jag lider av PED - "Porrimpotens". Här är min rehabiliteringsprocess! citeras och diskuteras flera gånger. Älskar Olas generiska flashbacknamn "Jonte91"
Citera
2015-09-14, 14:54
  #20
Medlem
Jazzphers avatar
Fram tills Olas instagrampost i förra veckan trodde jag hoppet var ute. Men nu har vi nåt att se fram emot i höst! Är det nån som tänkt på att Jonatan stundtals faller in i Olas sätt att prata/viska? Tycker inte han låter så i andra sammanhang
Citera
2015-09-15, 21:45
  #21
Medlem
Detevigaavigas avatar
så himla roligt när Unge snackar om sina terapi insikter som bara varit dålig haha.. känner igen mig så mycket i hans berättande
Citera
2015-12-01, 19:17
  #22
Medlem
Februaripodden är verkligen en favorit
Utlämnande och härligt manligt utan att vara för grabbigt.

Jonathan Unge är riktigt behaglig att lyssna på synd bara att Podden kommer ut så sällan. Är Della Sport enda möjligheten att höra honom i andra sammanhang eller gör han något på radio också?
Citera
2015-12-01, 19:26
  #23
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogie-Nightz
Februaripodden är verkligen en favorit
Utlämnande och härligt manligt utan att vara för grabbigt.

Jonathan Unge är riktigt behaglig att lyssna på synd bara att Podden kommer ut så sällan. Är Della Sport enda möjligheten att höra honom i andra sammanhang eller gör han något på radio också?

Han gör ju inhopp hos Lilla Drevet ibland och var tidigare på Tankesmedjan, letar du lite kan du nog hitta ett svinalångt hyllningsavsnitt av Tankesmedjan med enbart hans segment som släpptes i samband med att han slutade där och det är balsam för själen och honung i öronen, det. Unge är min absoluta favorit bland radio-/podpersonligheter också och skulle kunna lyssna på honom högläsa ur telefonkatalogen och försöka uttala lite konstiga namn i timmar utan att tröttna.
Citera
2015-12-01, 20:05
  #24
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogie-Nightz
Februaripodden är verkligen en favorit
Utlämnande och härligt manligt utan att vara för grabbigt.

Jonathan Unge är riktigt behaglig att lyssna på synd bara att Podden kommer ut så sällan. Är Della Sport enda möjligheten att höra honom i andra sammanhang eller gör han något på radio också?

Länk till Unges samlade insatser hos Tankesmedjan: http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...episode=490808
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback