Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-04-19, 23:51
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondve
Ganska hårt straff ändå med tanke på att det inte verkar varit några inslag av direkt våld. Hade det varit en svensk han våldtagit på detta viset så hade han nog kommit undan med dagsböter.

Definiera våld? Det är en gåta för mig att han får stanna. Personligen struntar jag i vad han riskerar i sitt hemland, att våldta någon visar inte direkt att han är speciellt rädd för att bli utvisad...

Ps. Jag är ny på flashback forum
Citera
2015-04-20, 00:46
  #26
Avstängd
folvidons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detfinns
Definiera våld? Det är en gåta för mig att han får stanna. Personligen struntar jag i vad han riskerar i sitt hemland, att våldta någon visar inte direkt att han är speciellt rädd för att bli utvisad...

Ps. Jag är ny på flashback forum

Förmodligen begår han brotten för att vi har fjantstraff i jämförelse med hans hemland och att han vet att chansen att bli utvisad från Sverige är minimal.

Han förtjänar att åka pulka på rygg efter en bil på asfalt i någon mil....
Citera
2015-04-21, 05:05
  #27
Medlem
Ondves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detfinns
Definiera våld? Det är en gåta för mig att han får stanna. Personligen struntar jag i vad han riskerar i sitt hemland, att våldta någon visar inte direkt att han är speciellt rädd för att bli utvisad...

Ps. Jag är ny på flashback forum

Njae, jag kan inte drista mig till att dra igång en semantisk diskussion om vad våld kan definieras som, utan jag nöjer mig med att förklara att jag med direkt våld menade att han enbart gjorde det som krävdes för att tillfredställa sina drifter utan att utöver detta ta till besinningslöst negervåld.
Till exempel krossade han inte henne med en stor stenbumling som negern som våldtog Elin Krantz gjorde...

Fast vid närmre eftertanke så framstår negern som ännu mer patetisk i och med detta. Han visste att han skulle åka dit men kunde ändå inte hålla sig. Efter att ha vankat runt i rummet i några sekunder och tänkt på konsekvenserna så kunde han verkligen inte längre stå emot sina negerinstinkter.
Hade han inte vetat att han skulle åka dit så hade den patetiske fan säkerligen mördat honan på något bestialiskt vis också


Välkommen till flashback förresten!
Citera
2015-07-10, 18:33
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvallerbyttan
Sverige utvisar ingen till varken Eritrea eller Somalia. Spelar ingen roll vilket brott dom begått eller att dom återfaller gång efter gång. Dom har frikort mot utvisning helt enkelt.


Inga utvisningar till Eritrea och Syrien, däremot en del till Somalia.
- 4 kap UtL.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback