Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-15, 23:01
  #1
Medlem
pelle_snusks avatar
Nere sedan ca en vecka. Vet någon vad som hänt eller känner någon av administratörerna?
Citera
2015-04-15, 23:04
  #2
Medlem
2anRuless avatar
Jag vet inget om det, undrar mest vad detta är för sida?

Edit: Jag förstår att det är en porrsida, men är det fokus på svenska filmer eller så?
Citera
2015-04-16, 14:44
  #3
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Jag vet inget om det, undrar mest vad detta är för sida?

Edit: Jag förstår att det är en porrsida, men är det fokus på svenska filmer eller så?

Det är ingen porrsida. Det är ett diskussionsforum. Däremot finns det en del bilder och klipp där.
Citera
2015-09-23, 10:09
  #4
Medlem
nussses avatar
Kom någon fram till vad som hänt. Nu har det varit nere galet länge. Var ju en så mysig stämning där. Nästan så jag skulle kunna tänka mig att hosta det om det skulle vara möjligt bara det kommer upp igen
Citera
2018-07-12, 15:02
  #5
Medlem
Någon som vet vad som hänt? Nu är forumet onanera.se nere igen!
Citera
2018-07-13, 16:48
  #6
Medlem
mainfurers avatar
Verkar vara nere. I flera dagar har bara en popup inloggning dykt upp, den funkar inte o en sida om att man inte är behörig.
Någon som vet, har ni samma problem?
Citera
2018-09-22, 18:14
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mainfurer
Verkar vara nere. I flera dagar har bara en popup inloggning dykt upp, den funkar inte o en sida om att man inte är behörig.
Någon som vet, har ni samma problem?

Över 2 månader senare och den är fortfarande nere..
Har hänt förut att sidan går ner i flera månader eller även år vid något tillfälle..

Inte nån sida jag gick in på ofta eller tyckte allt för mycket om men lite segt att den har varit nere i månader.
Citera
2019-07-07, 16:59
  #8
Medlem
Eastmancolors avatar
Sidan uppe igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback