Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-20, 21:26
  #253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleskaviar2
Rykten som sagt ang Sirak,för han ogillar väl dom mest från vårväder efter att dom försökte ta han på friskis om jag inte har fel.



Men har de lugnat sig ute i biskop nu med poliser eller är de fullt pådrag?Sen är ju frågan hur dessa Kastrati familjen ställer sig ang de som hänt.Synd bara att nåns pappa fått betala med sitt liv pga dessa barn.

Skulle nog säga att det är fullt pådrag med civila spanare osv. Skulle nånting ske så är de med all förmodan framme på direkten, de har lärt sig sin läxa hoppas vi.

Kastratifamiljen lär inte gå in i kriget pga mordet på 53-åringen, antagligen för att de inte tar någon annans fajt men skulle man gå emot dem personligen skulle det nog fullt krig bryta ut med många döda.

På båda sidor givetvis, men de flesta albaner lever efter blodshämnd så att om något väl skulle köras igång då skulle det inte ta slut på ett jävla bra tag enligt min teori iallafall.

Att 42-åringen blev huggen kommer nog inte leda till vedergällning mot Norra däremot kommer den personen som utförde attacken få igen så fort tillfälle ges.
Citera
2015-04-21, 08:48
  #254
Medlem
Citat:
Fotbollstalangen häktad i mordfall

Citat:
Under tonåren provspelade han med flera europeiska toppklubbar.
Under helgen häktades den västsvenska fotbollstalangen på sannolika skäl misstänkt för medhjälp till mord
av Göteborgs tingsrätt.
– Han var en fantastisk talang som hade kunnat gå hur långt som helst, säger en person med god insyn i Göteborgsfotbollen.

http://www.expressen.se/gt/fotbollst...ad-i-mordfall/




Citat:
En riktigt stor fotbollstalang – så beskrivs mannen som sitter häktad misstänkt för medhjälp till mord.
– Han var en fantastisk fotbollsspelare som var jättekvick med bollen, säger hans tidigare tränare.

http://www.expressen.se/gt/den-jag-k...och-fin-kille/
Citera
2015-04-21, 08:51
  #255
Medlem
Demba?
Citera
2015-04-21, 10:39
  #256
Medlem
Känns som någon yngre än Demba, ingen som vet vem det är?
Citera
2015-04-21, 10:48
  #257
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddieK
Känns som någon yngre än Demba, ingen som vet vem det är?
Om jag har förstått saken rätt så är det Jos*f Hällgr*n moderklubb Lärje/Angered.
Citera
2015-04-21, 11:42
  #258
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Om jag har förstått saken rätt så är det Jos*f Hällgr*n moderklubb Lärje/Angered.


Synd att det gick så tokigt för honom, verkar haft otur eftersom han var en fin kille.

- Den killen jag känner är snäll och fin. Han var en duktig fotbollsspelare. Riktigt, riktigt duktig. Men sedan tror jag inte han tyckte det var kul längre, säger tränaren.

Han beskriver honom som en trevlig kille.

- Han var som alla andra. Han skrattade, skojade och skämtade som alla andra i ett omklädningsrum i ett fotbollslag. Jag tyckte att det var en trevlig kille, säger tränaren.
Citera
2015-04-21, 11:42
  #259
Medlem
Det verkar stämma att det kan vara Hällgr*en, googlade och det kom upp saker som stämmer väl överens med vad som står i artikeln.
Citera
2015-04-21, 13:30
  #260
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddieK
Det verkar stämma att det kan vara Hällgr*en, googlade och det kom upp saker som stämmer väl överens med vad som står i artikeln.

Citat:
Josef H*llgren Abdulrahman
Vad är det sista för efternamn? Taget?
Citera
2015-04-21, 13:34
  #261
Medlem
Lalajlajs avatar
De som är misstänkta I detta fall är...

Ali Mohamed KHALID Ahmed, 1995
Corap Onur, 1995
Hällgren Abdulrahman JOSEF Arvid, 1995
Ismail MOHAMED Nur, 1997
Mahamed Anas, 1994
Mahamed Salad AYUB, 1995

Funderar på om det har något med mordet på Chit att göra, med tanke på att Berat lämnade restaurangen strax innan det började skjutas. Nu är Berats farbror inblandad I denna uppgörelse vilket knappast kan vara en slump, om man ser till händelseförloppet.
Citera
2015-04-21, 14:23
  #262
Medlem
Citat:
Tredje tonåring häktad i mordärende

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20662631.ab
Citera
2015-04-21, 14:36
  #263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
De som är misstänkta I detta fall är...

Ali Mohamed KHALID Ahmed, 1995
Corap Onur, 1995
Hällgren Abdulrahman JOSEF Arvid, 1995
Ismail MOHAMED Nur, 1997
Mahamed Anas, 1994
Mahamed Salad AYUB, 1995

Funderar på om det har något med mordet på Chit att göra, med tanke på att Berat lämnade restaurangen strax innan det började skjutas. Nu är Berats farbror inblandad I denna uppgörelse vilket knappast kan vara en slump, om man ser till händelseförloppet.

Det har i stort sätt inget med Vår krog morden att göra förutom att allt hänger ihop på sätt och vis.

Vilka 2 av de 6 som du skriver här har blivit släppta och avskrivna från utredningen?
Citera
2015-04-21, 14:42
  #264
Medlem
Citat:
Ytterligare två unga män häktades i dag misstänkt för inblandning i mordet på en 53-årig man i Göteborg.
Båda nekar till brott.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20662631.ab
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback