Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-15, 17:22
  #1
Medlem
Tjena, hur är det nu i maj väder och turistmässigt? Dykning? Högsäsongen har ju precis varit vad jag förstått. Är det nån där i krokarna som kan dela med sig? Funderar på att åka dit själv så vore ju kul om det var lite folk kvar
Citera
2015-04-16, 03:09
  #2
Medlem
Lacerdas avatar
Cancun och cozumel har jävligt bra dykplatser, bara hoppa på en båtjävel som tar dig ut till reven. Jag var där nyår 2011-12 så jag har ingen koll på hur det är så här års.
Citera
2015-04-16, 03:30
  #3
Medlem
Weissmullers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisgo598
Tjena, hur är det nu i maj väder och turistmässigt? Dykning? Högsäsongen har ju precis varit vad jag förstått. Är det nån där i krokarna som kan dela med sig? Funderar på att åka dit själv så vore ju kul om det var lite folk kvar
Vädret helt okej, om än ganska varmt. Regnperioden brukar börja i juni och hålla på till december, men det betyder inte att inte solen dyker upp då, det är ganska grymt väder hela tiden. Dykningen är fantastisk i Cozumel, har inte testat Belize men där ska det vara väldigt läckert också.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2555004

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback