Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-13, 18:31
  #1
Medlem
Akratess avatar
En vän till mig är dum i huvudet och både snortar samt röker Citodon
Detta oroar mig något fruktansvärt så jag undrar om någon vet
hur farligt detta är?
Tacksam för snabbt och seriöst svar.
Citera
2015-04-13, 18:33
  #2
Avstängd
AntiBuss avatar
ofarligt, låt din vän vara ifred
Citera
2015-04-13, 18:34
  #3
Medlem
NitGrits avatar
Kodein förstörs i temperaturer på typ 40-50 grader så därför händer det inte ett skit av att röka det. Vilken jävla idiotpundarpolare du har mannen. Örfila upp honom så han vaknar.
Citera
2015-04-13, 18:39
  #4
Medlem
Akratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NitGrit
Kodein förstörs i temperaturer på typ 40-50 grader så därför händer det inte ett skit av att röka det. Vilken jävla idiotpundarpolare du har mannen. Örfila upp honom så han vaknar.

Okey, ah jag håller med dig, riktig jävla idiot
Hur svårt kan det vara att vänta 30 minuter och få en rejält effekt istället för att
slösa skiten och inte minst förstöra sina lungor med kemikalier
Citera
2015-04-13, 23:02
  #5
Medlem
Bäst att käka citadon. Best effekt iaf. Att röka citadon skulle jag tänka mig att vara farligt. Snorta mycket piller som citadon i stora mängder förstör levern.
Citera
2015-04-14, 00:13
  #6
Medlem
Robotboyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOpiates1987
Bäst att käka citadon. Best effekt iaf. Att röka citadon skulle jag tänka mig att vara farligt. Snorta mycket piller som citadon i stora mängder förstör levern.
annars kan man göra en CWE (Cold Water Extraction) så man slipper allt smuts
Citera
2015-04-14, 10:28
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
annars kan man göra en CWE (Cold Water Extraction) så man slipper allt smuts

Det stämmer, men det är bara värt att göra om man har massa piller.
Citera
2015-04-14, 10:38
  #8
Medlem
altesvedens avatar
Du lär få stopp i näsan om du snortar citodon. Citodon skadar levern.
Citera
2017-07-16, 14:06
  #9
Medlem
Pissrannans avatar
Citodon innehåller kodein som i sin tur omvandlas till morfin i levern men är väldigt svagt. Bra om man vill ha någon starkare smärtlindring än Paracetamol och Ibuprofen. Så snorta det ger ingen snabbare eller bättre effekt och att röka det är helt verkningslöst då värmen förstör kodeinet. Låt han hålla på med det han gör om han tror sig få någon effekt på det.
Citera
2017-07-24, 23:50
  #10
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hehe när jag var rookie på droger så snortade jag och min polare citodon, vilket var helt verkningslöst speciellt då vi kanske en halv var eller så. Citodon är ganska så tråkigt då det krävs ganska mycket för att få ett rus av det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback