Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-04-12, 12:08
  #1
Medlem
gavlips avatar
Jag var ute en kväll i Stockholm och promenerade i centrum i närheten av Sveavägen Birgerjarlsgatan (men inte på Malmskillnadsgatan) blev flera gånger antastad av uppenbart prostituerade fula negrer när jag gick längst trotoaren. Är det ett nytt fenomen eller?
Citera
2015-04-12, 12:13
  #2
Medlem
Timmervargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Jag var ute en kväll i Stockholm och promenerade i centrum i närheten av Sveavägen Birgerjarlsgatan (men inte på Malmskillnadsgatan) blev flera gånger antastad av uppenbart prostituerade fula negrer när jag gick längst trotoaren. Är det ett nytt fenomen eller?

Det är inte helt vanligt med manliga prostituerade på gatorna i detta område nej. Märkligt.
Citera
2015-04-12, 12:16
  #3
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Så har det varit även i Köpenhamn i ett antal år nu.
Citera
2015-04-12, 12:18
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Så har det varit även i Köpenhamn i ett antal år nu.

Bland negrer? Jag har varit med om det i Köpenhamn att negresser går fram och kupar paketet men aldrig män. Låter skumt.
Citera
2015-04-12, 12:22
  #5
Medlem
ganglere2s avatar
Avses negrer eller negresser?
Citera
2015-04-12, 12:25
  #6
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Bland negrer? Jag har varit med om det i Köpenhamn att negresser går fram och kupar paketet men aldrig män. Låter skumt.
Min gissning är att det är Negresser som avses & att begreppet Negrer användes på ett lite ambiguöst vis i trådstarten.

Men jag kan ha fel & isåfall är det givetvis ovanligt att män erbjuder sig att sälja sex på det viset. Men jag kan svagt minnas en annan tråd om just en neger som gick runt till kvinnor på någon svensk järnvägsstation & försökte sälja sex.
Citera
2015-04-12, 12:25
  #7
Medlem
gavlips avatar
Det är naturligtvis kvinnliga negrer alltså negresser som jag avser. Negresser är negrer de också. Undra just vad det är för depraverade jävla undermänniskor som skulle bata pengar för att stoppa kuken i en sådan varelse.
__________________
Senast redigerad av gavlip 2015-04-12 kl. 12:27.
Citera
2015-04-12, 12:25
  #8
Medlem
Terugflitss avatar
Är det honor eller? Låter som extraknäckande sk asylsökande i alla fall.
Citera
2015-04-12, 13:09
  #9
Medlem
Bbobis avatar
Du vill inte vara mer exakt än dom hundratals meter som skiljer birgerjarlsgatan och sveavägen?

Annars som jag nämnde i en annan tråd så verkar dom helt galna. Korsar malmskillnadsgatan ner mot Sveavägen nästan varje söndag natt och dom kör efter en i bil och ger sig inte när man säger nej.

En annan som var på fots hoppade in i sin bil och körde ikapp mig för att fortsätta erbjuda sina tjänster.

Fan tror dom om jag säger nej? Kanske dåligt med kunder på söndagar. Vad vet jag.
Citera
2015-04-12, 15:01
  #10
Medlem
sommarlovs avatar
Jodå, de mörka kvinnorna har funnits där i flera år, fy fasiken så illa de ser ut!
Citera
2015-04-12, 15:16
  #11
Medlem
DeanMans avatar
Ser ingen skillnad på den tekniken dom och tex unga feminister i Talibanskägg använder som vill att man donerar pengar mot djurförsök, miljöutsläpp och svältande barn. Låt folk vara i fred ute på stan helt enkelt.
Citera
2015-04-12, 15:39
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Det är naturligtvis kvinnliga negrer alltså negresser som jag avser. Negresser är negrer de också. Undra just vad det är för depraverade jävla undermänniskor som skulle bata pengar för att stoppa kuken i en sådan varelse.
Jag är vit man som gärna söker mig till mörka tjejer.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback