2021-09-01, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Nja, nog för att jag förstår att du är otålig men du får allt hålla dig till på måndag!
Men då ska den ödmjuke hålla låda på fejjan igen, trots att han inte får (vilket praktarslet skiter fullständigt i, liksom det mesta annat så länge det inte drabbar honom själv). Han kommer givetvis att göra en i vanlig ordning rejält fantasifull tolkning av en perifer bibeltext, som i hans och jesustanternas fantasi givetvis är hur central som helst!
Givetvis kommer han också i vanlig ordning att svepa minst ett glas Amarone dessförinnan, förmodligen fler att döma av de senaste framträdandena. Rumpfebern...f'låt rampfebern måste ju hållas i schack!
Amarone,är han finsupare?Klart billigare med tetrapack eller Bag-in-box. Kanske ja ge något litet vintips eller så. Han ser ju ut att ha dragit en och annat jäger och säkerligen ett par tolvor wirre

Varför får han inte va på fejjan?
Citera
2021-09-01, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utrotamuslimer
Amarone,är han finsupare?Klart billigare med tetrapack eller Bag-in-box. Kanske ja ge något litet vintips eller så. Han ser ju ut att ha dragit en och annat jäger och säkerligen ett par tolvor wirre

Varför får han inte va på fejjan?
Dömda sexualförbrytare har inte tillåtelse att använda Facebook
Citera
2021-09-01, 17:37
Medlem
Hejsan!

Vilka fega och ynkliga män ni är! Varför inte kontakta mig personligen. Med rejäla namn.

/ Tommy Dahlman
Citera
2021-09-01, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buskis7
Hejsan!

Vilka fega och ynkliga män ni är! Varför inte kontakta mig personligen. Med rejäla namn.

/ Tommy Dahlman
Tjenare Buskis! Har du tillgång till dator?
Är det Amarone du gillar?
Hur var det nu Ruben Agnarsson är inte så glad på dig va?
Taskig polare du har som sitter och skriver under en massa profiler.
Hur lever livet annars?Har tumören lossnat och hjärtat hoppat rätt? Har du något litet ord till oss på livets smala väg
Citera
2021-09-01, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utrotamuslimer
Ojdå!Vad fort det kan gå
Då är de registrerad på Mr Koll nu också?
Den ödmjuke ja, Binninge nej då domen är mer än tio år och därmed är arkiverad (däremot finns den självklart kvar i belastningsregistret, men är inte tillgänglig annat än under särskilda omständigheter).
Citera
2021-09-01, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Den ödmjuke ja, Binninge nej då domen är mer än tio år och därmed är arkiverad (däremot finns den självklart kvar i belastningsregistret, men är inte tillgänglig annat än under särskilda omständigheter).
Snyggt jobbat!
Citera
2021-09-01, 23:00
Medlem
Coolvid19s avatar
Låt mig citera den världsvane vivören.
"– Jag kallade mig alkoholist i en intervju, men då reagerade mina anhöriga. Jag är inte den klassiska bilden av en alkoholist, utan jag är mer en finsmakare. Jag har alltid skött mitt jobb perfekt och jag har varit högpresterande,säger han."

DENIAL, säger vi andra.
Vilket märkligt utlåtande om sig själv, JAG kallade mig själv alkoholist och mina anhöriga reagerade. Tro fan det. Man går inte runt och kallar sig alkoholist i media någon gång. Gör man det är man ju dum i huvudet. TumörTommy gör det igen.

Antingen är man alkis och erkänner det. Då får man söka hjälp och ordna det. Har man koll på läget kan man gå ut i media och säga som det är. Det vill säga om det finns något slags allmänintresse för den informationen. Eller så är man inte alkis och vad finns det då för anledning att hitta på att man är det?

I en annan intervju i samma tidning påstår han att han var djupt olycklig efter sin skilsmässa och tog bilen till stan för att bli full. Det går ju inte heller ihop eftersom han då planerade att köra full redan när han var nykter. Något som gör hans beteende skamlöst.

Hans anhöriga borde snarare ha reagerat många gånger långt innan skilsmässan. De har nog lidit alla helvetes kval när idioten gör vad han känner för. Tror snarare de kände ett slags hopp när han i media kallar sig alkoholist, att han kommit till insikt. "Älskling, jag lovar, jag kan förändras..."

"Jag är inte den klassiska bilden av en alkoholist." Jo, de gäller att ha gott självförtroende. Tommy, om jag fick rita en karikatyr av den klassiska a-lagaren på en parkbänk skulle jag fuska och skicka in en bild på dig.

"Jag är mer av en finsmakare." Det är väl här Amaronen kommer in. Jag vet inte var den informationen kommer ifrån, men jag har hört det från flera håll. Well, Amarone är ett hyggligt sällskapsvin och passar till det mesta. Är man van vid enklare viner kan Amarone framstå som lite finare. En flaska går p runt 200 kronor. Ett pissvin kostar en hundring. Vin för finsmakare börjar på en tusenlapp ungefär. Tommy är lika mycket finsmakare som Profeten är fotomodell. Däremot är det vanligt att alkisar som skäms köper lite dyrare viner på bolaget för att inte verka desperata. Om de har råd. Hur Tommy har råd? Han lånar från kollekten.

"Jag har alltid skött mitt jobb perfekt," Plats fem på an alkoholists bästa ursäkter. Det har han inte alls det. Han har predikat full, hotat människor och levt rövare i största allmänhet. Ja, det är vad vi känner till. Gud vet hur många bilar han krockat med, har många människor han kört på? Bara det här halvåret har det väl hänt mer i Tommys liv än vad som hänt i hela fru Ande*s liv sammanlagt. Och ingen av dem har varit bra.

"Jag har varit högpresterande". Se ovan. Brasor brinner fortfare om man häller sprit på dem.
Citera
2021-09-02, 02:55
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Hejsan!

/ Tommy Dahlman

Lol ditt fega svin som kallar dig predikant men köper horor och utnyttjar andra människor! Din tid är över och du är besegrad, inse det och sluta med ditt fejkpredikande din djävla hycklare!
Citera
2021-09-02, 03:07
Medlem
HomoHitlers avatar
Nu har Benjain Marinen lagt ut hela sexköpsartikeln....

Fy fan vad vidrig människan framstår som... och bilderna.... ser verkligen ut som en klassisk missbrukare.
Citera
2021-09-02, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Lol ditt fega svin som kallar dig predikant men köper horor och utnyttjar andra människor! Din tid är över och du är besegrad, inse det och sluta med ditt fejkpredikande din djävla hycklare!
Det är löjligt att höra löss hosta, en som inte kan erkänna sitt brott när han blir tagen på bar gärning (pun intended) kallar oss fega och ynkliga! 😉😂
Citera
2021-09-02, 09:44
Medlem
Citat:
Hejsan!

/ Tommy Dahlman

Tommy!
Hur kommer det sig att du kallar dig "Buskis7"?
Kan du inte ha ditt "rejäla namn" när du florerar på Flashback? Du verkar ju kräva det av oss?
Citera
2021-09-02, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomasTvivlaren1
Tommy!
Hur kommer det sig att du kallar dig "Buskis7"?
Kan du inte ha ditt "rejäla namn" när du florerar på Flashback? Du verkar ju kräva det av oss?
Han har ett konto under eget namn, TommyDahlman, men det har väl slunkit ner några glas Amarone för mycket för att han ska komma ihåg lösenordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in