Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-04-11, 17:02
  #13
Medlem
burberrys avatar
21 åringen är släppt på fri fot.

http://www.smp.se/vaxjo/misstankt-sk...pt-pa-fri-fot/
Citera
2015-04-12, 18:36
  #14
Medlem
Inget nytt om händelsen?
Citera
2015-04-12, 21:05
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av burberry
21 åringen är släppt på fri fot.

http://www.smp.se/vaxjo/misstankt-sk...pt-pa-fri-fot/

Någon som har någon aning om vem GM eller BO är?
Citera
2015-04-14, 18:27
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spidermannen
Tveksam historia? Bad inte om din åsikt, jag vet vad som har hänt till 200% så kom inte och säg ifall det är tveksamt eller inte för det är garanterat att det är så det var.
21 åringen är personen som bor där, dom har tagit honom eftersom att det var där.
Varför tror du offret inte vill göra en polisanmälan? Vem ska han anmäla? Sig själv?

Det är klart att han inte säger att han har skjutit säg själv, därför säger han att han inte kommer att svara polisen samt inte göra anmälan..

Du postade i ett diskussionsforum, så förvänta dig att iallafall någon svarar på ditt inlägg. Tycker inte avsaknaden på efterfrågan av åsikt skulle innebära att du fråntagit mig rätten att ifrågasätta dig. Kanske är det som du säger, kanske inte.

Det jag sa var bara att det kändes tveksamt, speciellt när du skriver "Killen som jag inte vill nämna namn på sköt sig själv när han skulle sätta pistolen i byxan. Han skulle skrämma en kille.." utan att ha något att backa upp det med samt att polisens agerande tydde på annat, så ta och lugna ner dig lite.

Som någon innan mig skrivit så är det väl inte helt ovanligt att i personer i liknande situationer håller käften och inte anmäler.
Citera
2015-05-27, 10:35
  #17
Medlem
Koljarovs avatar
Någon som vet på vilken adress detta skedde?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback