2015-04-09, 21:25
Medlem
bax88s avatar
Finns de inga kartor varur springmasken har ökat mest? Skulle man se att de varit i spännande områden i konungariket Sverige de skett så skulle en snabb slutsats och förmodligen korrekt sådan kunna dras. Skulle de vara mer homogent utspritt mellan mer spännande och mindre spännande områden borde man undersöka det mer.
Citera
2015-04-09, 21:29
Bannlyst
Ja om negrerna inte HIV testas när dom tas hit så varför i helvete skulle våra underbara regering bry sig om lite springmask då?

Har varit mer sjuk denna vintern än någon gång under min livstid, varför? Jag inte fan hjälper det att ta in smutsiga jävlar från Syrien och Somaliern utan att testa dom.... Jag vill leva jag vill dö i Sverige?
Citera
2015-04-09, 21:33
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidasII
Är du läskunnig? Post nummer tre i tråden kl 19:28. Det tog 13 minuter.

Kan det bero på att zigenarna skiter i barnens lekparker?

Är du efterbliven? Titta igen
Citera
2015-04-09, 22:14
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upn0rth
"De é bögarnas fel"

Verkligen skrämmande det som du skriver med tanke att mest barn drabbas. Stor natthumor på din konspirationsteori.

Ja absolut, det är verkligen skrämmande. Antagligen så har någon homofil låtit barnen slicka denne i pruttan, som själv har springmask eftersom denna slickar bajshål som katt slickar sin päls på kvällar och nätter. Barnet har antagligen blivit smittat och sedan smittats på vanligtvis vis som det brukar göra med de smutsiga barnen. Barn är kroniska vektorer med all möjligt smuts, parasiter och virus.

Det bästa vore om man kunde på dagis ha ett rum där man kunde spola av alla barn när de kom till dagis och sedan får de fina overaller som de kan ha på dagis.

De kommer till dagis, klär av sig och går går in i ett duschrum för de blir avspolade och i nästan rum så blir de påklädda med overallen. Skulle nog kosta många miljoner men det hade nog minskat samhällets kostnad för allt detta vård av sjukt barn att det nog uppväger kostnaden. Hade kanske inte gjort så mycket för springmasken men gjort mycket för andra smittor som beror på hygien.

Barn är generellt smutsiga och har en dålig hygienmedvetenhet och hygienbruk. Barn som har en kliande röv full med springmask kommer naturligtvis ta sin smutsiga hand ner i röven och klia och skrapa med naglar och fingrar. Fingerar som de sen går och tar i alla möjliga saker som alla barn sedan leker, äter upp med eller smetar och degar som de matar varandra med.

Men det är väl bra om dagis gör som de gör med sina parasitprogram när det kommer till huvudlus där man kollektiv uppmanar alla föräldrar att parasitbehandla sina ungar. Hjälper såklart inte mot smittade homofiler som återigen antagligen kommer smitta barnet igen. Fast det bästa är ju att komma åt homofilepedofilen från början.
Citera
2015-04-09, 23:10
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syscrash
Underliga saker har börjat dyka upp i svensk sjuk statistik som TBC, akut D-vitaminbrist m m...
Precis som allt annat så är detta en av många, många många många bi-effekter med massinvandring av oönskvärt skräpfolk från tredje världen.
Citera
2015-04-09, 23:11
Medlem
Endsiegs avatar
Allt är den, av judiska krafter, påtvingade massinvandringen och folkutbytet. Ett etniskt rent Europa hade inte haft dessa problem sedan typ 1200-talet.
Citera
2015-04-10, 00:23
Medlem
Haubits77Bs avatar
Med all respekt TS:
Springmask är inte "mask i magen", utan mask i ändtarmen.
Du tänker nog på binnikemask som är mycket allvarligare.

En realistisk anledning till ökningen av just springmask tror jag är 1. fler barn går på dagis, 2. allt sämre ventilationssystem i skolor/förskolor mm och 3. allt sämre städning....

Springmask kan faktiskt smittas GENOM LUFTEN!!!!
Citera
2015-04-10, 01:05
Medlem
Omega3000s avatar
All invandring har en stor del i det också.
Mycket sjukdomar och ohyra följer med.
Citera
2015-04-10, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Med all respekt TS:
Springmask är inte "mask i magen", utan mask i ändtarmen.
Du tänker nog på binnikemask som är mycket allvarligare.

Springmaskinfektion kallas "mask i magen" i folkmun oavsett om maskarna bara uppehåller sig i ändtarmen (om det ens stämmer).
Citera
2015-04-10, 04:08
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syscrash
Underliga saker har börjat dyka upp i svensk sjuk statistik som TBC, akut D-vitaminbrist m m...

Kulturberikning <3 Vägglöss och kackerlackor har ökat explosionsartat med!
Citera
2015-04-10, 04:34
Medlem
usch.. Jag hade det för 2 år sen. Värsta upplevelsen någonsin.

Först visste jag inte vad det var som kliade och sved så förjävligt där bak. Det tog lååång tid innan jag upptäckte, För det är inte precis som att man glot på sitt bajs.

Det började med att det kittlades i röven på kvällen, sen gick det över till att det sved och gjorde fett ont. Så irriterande att jag hellre gick och la mig än att vara uppe. Dagarna gick fint då maskarna sov då eller nått.

En kväll när jag skulle på en fest så gjorde det så sjukligt ont att jag knappt kunde gå dit. Väl där satt jag bara ner och gick snabbt hem igen. Fyfan.

Upptäckte maskjävlarna en gång när jag torkade mig i röven, tittade då av någon anledning på pappret för att se att jag inte blöder i rövjäveln, två äckliga maskar krälar på pappret och jag får panik. Nästa dag köpte jag medicin och sedan dess har de varit borta tack godegud.
Citera
2015-04-10, 04:38
Medlem
AlfaQhards avatar
Spontant, invandrade. Men det är nog en blandning av invandrade, dålig hygien, och stora barnklasser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in