Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-11, 12:40
  #181
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Vad heter tjejen med dom styva bröstvårtorna? Hon masserade Daniel i ansiktet med någon hudcreme. Vilken läcker kvinna

Skönt att ungen inte vann iallafall, dom kopierar "uppfinningarna" rakt av detsamma gäller han med FM-sändaren.
Förresten hur mycket kommer Åsas livbälte kosta? Känns som en dyr pryl men väldigt bra

Reagerade också på hennes nipples
Citera
2016-05-11, 13:06
  #182
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Reagerade också på hennes nipples
Hon såg ut att vara en MILF! Även när dom skulle ta ut finalisterna och kameran var 50 meter bort så såg man hur styva bröstvårtor hon hade

edit: Har försökt hitta henne men går inte något bra alltså... LIVI skincare heter deras företag och hon heter antingen Victoria eller Anja
__________________
Senast redigerad av kukflash 2016-05-11 kl. 13:26.
Citera
2017-05-02, 17:23
  #183
Medlem
irrblosss avatar
Dags för nytt avsnitt ikväll då. Synd att man sällan (aldrig?) får se OC eller Morgan i detta program.
Citera
2017-05-08, 16:56
  #184
Medlem
emma80s avatar
Jag såg första avsnittet av nya säsongen på play i helgen. Det är samma stuk i avsnitt efter avsnitt i säsong efter säsong. Svårt att förnya konceptet, det går ju helt enkelt ut på att sålla ner till tre finalister och sedan få fram en vinnare. Därtill testpatrullen. Men det blir så jävla långtråkigt i längden med samma upplägg. Mässhall, testpatrull, få fram en vinnare. Vecka efter vecka.

Samma testpatrull hela tiden dessutom. Åke, Kjell och Hoforssystrarna. Jag förstår att man har med dem, de är redan välkända och populära från huvudserien, men någon förnyelse någonstans borde göras redan under denna säsong. Upplägget, testpatrullen, vad som helst.

Tredje säsongen nu, men känns som att serien har hållit på i en evighet. Och jag har nästan hunnit tröttna på nya säsongen efter bara ett avsnitt. Del två imorgon, får hoppas på en uppryckning.
Citera
2017-05-09, 07:53
  #185
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Jag såg första avsnittet av nya säsongen på play i helgen. Det är samma stuk i avsnitt efter avsnitt i säsong efter säsong. Svårt att förnya konceptet, det går ju helt enkelt ut på att sålla ner till tre finalister och sedan få fram en vinnare. Därtill testpatrullen. Men det blir så jävla långtråkigt i längden med samma upplägg. Mässhall, testpatrull, få fram en vinnare. Vecka efter vecka.

Samma testpatrull hela tiden dessutom. Åke, Kjell och Hoforssystrarna. Jag förstår att man har med dem, de är redan välkända och populära från huvudserien, men någon förnyelse någonstans borde göras redan under denna säsong. Upplägget, testpatrullen, vad som helst.

Tredje säsongen nu, men känns som att serien har hållit på i en evighet. Och jag har nästan hunnit tröttna på nya säsongen efter bara ett avsnitt. Del två imorgon, får hoppas på en uppryckning.

Känner likadant, det går mycket på tomgång. Jag missar ett avsnitt då och då men känner ingen lust att söka upp det på play som jag gör med den vanliga Ullareds-serien.

Jag kanske har missat det men finns det någon uppföljning på hur bra respektive vinnande uppfinning verkligen säljer i varuhuset? Hur länge får respektive produkt ha "bästa platsen" etc?
Citera
2017-05-09, 20:51
  #186
Medlem
XtraXs avatar
Jäklar vilka tråkiga grejer som gick till final.
Citera
2017-05-09, 23:44
  #187
Medlem
MrSokratess avatar
Springbricks-Johanna var fan inte tråkig att vila ögonen på.
Robin har gått och blivit clown.
Citera
2017-05-17, 21:53
  #188
Medlem
kukflashs avatar
Vinnaren i detta avsnitt... en hållare för disktrasor? Jag brukar alltid hänga min disktrasa på den biten som separerar diskhon från slasken.
https://i.ytimg.com/vi/enFCNWGg2UA/maxresdefault.jpg

Trodde alla gjorde så...
Citera
2017-05-17, 22:13
  #189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Känner likadant, det går mycket på tomgång. Jag missar ett avsnitt då och då men känner ingen lust att söka upp det på play som jag gör med den vanliga Ullareds-serien.

Jag kanske har missat det men finns det någon uppföljning på hur bra respektive vinnande uppfinning verkligen säljer i varuhuset? Hur länge får respektive produkt ha "bästa platsen" etc?


De frontar produkten precis vid ingången en vecka, sen hängs alla vinnande produkter upp på en vägg på sidan av gången precis när man kommer in.

Produkterna säljs pga. programmet, inte av frontningen. Reagerade inte ens på hyllan vinnaren vann, de äldre vinnarna som hängde bredvid kollade jag lite på dock.
Citera
2017-05-18, 08:53
  #190
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikremerad
De frontar produkten precis vid ingången en vecka, sen hängs alla vinnande produkter upp på en vägg på sidan av gången precis när man kommer in.

Produkterna säljs pga. programmet, inte av frontningen. Reagerade inte ens på hyllan vinnaren vann, de äldre vinnarna som hängde bredvid kollade jag lite på dock.

Tack för infon.
Låter ju när man läser det logiskt, jag är dock aldrig på Ullared så hade ingen aning.

Man undrar ju lite hur ofta någon av dom "förlorande" produkterna får en plats i sortimentet även dessa? Det känns ju som att dom inte vill gå miste om en bra grej för att det fanns en ännu bättre just i det avsnittet liksom.
Citera
2017-05-18, 12:07
  #191
Medlem
XtraXs avatar
Kan man köpa "vaskuppsamlaren" (kanske inte ens kalls så) någonstans?
Citera
2017-05-21, 13:03
  #192
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kan man köpa "vaskuppsamlaren" (kanske inte ens kalls så) någonstans?

Du kan ringa uppfinnaren och fråga: http://tumstockspistolen.bloggo.nu/about/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback