Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-24, 11:26
  #277
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somerandom
Ja programmet skulle vara roligt med helt vanliga människors lägenheter, eller det är ju vanliga människor som är med, men det är människor med ovanligt fina bostäder. Kul ändå att en sopgubbe var med, såg jag i gårdagens avsnitt lite snabbt, men jag orkkar inte kolla på hela detta program, det går så långsamt.
Så missade vilken bostad som var sopgubbens, gissade på den med det fina moderna/autentiska/rustika köket som gick i vitt och medelhavsgrönt. Stämde det?

Nope, sekelskifteslägenheten i Vasastan.
Citera
2018-04-24, 11:28
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Ser det här programmet lite till och från,när det sänds, om jag inte har något bättre för mig. Det är dock inte så intressant att jag kolla på program som jag missat i efterhand.
Men jag kan väl tänka mig att det bara är personer som är ovanligt inredningsintresserade och ovanligt nöjda med sina bostäder invändigt, som vill ställa upp i ett sånt här program.
Jag håller nog dock inte med om att det skulle bli mer intressant om det var mer "alldagliga" bostäder som var med. I teorin möjligen, men knappast i praktiken. "Jaha, här ser man. Ett fyra-fem år gammalt Ikea-kök och en vägg med en bild på de där byggarbetarna som tar en paus på en takås i New York. Vem bor här?". Det är ju knappast någon med mer vanliga bostäder invändigt som inte skulle passa på att städa undan innan tv-inspelningen i alla fall.

Haha, ja fast då skulle det bli så tråkigt att det blev roligt.
Citera
2018-04-24, 11:30
  #279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nope, sekelskifteslägenheten i Vasastan.

Ok då vet jag, damn.
Citera
2018-04-24, 11:33
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somerandom
Haha, ja fast då skulle det bli så tråkigt att det blev roligt.

Precis. Nu är det bara ganska tråkigt utan att vara roligt. Särskilt tråkigt är det när det försöker vara roligt eller "lite lustigt".
Citera
2018-04-24, 11:59
  #281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Precis. Nu är det bara ganska tråkigt utan att vara roligt. Särskilt tråkigt är det när det försöker vara roligt eller "lite lustigt".
Ja det krystade inslaget av att vara "roligt" är det mest tråkiga.

Edit: ungefär lika tråkigt som det här inlägget jag skrev här, som att det är bekräftande, upprepande på ett trist och utmattande sätt. Ånej, tänk om jag har blivit smittad av det här programmet, min hjärna har blivit så trög av att bara se en snutt av det igår kväll...
__________________
Senast redigerad av somerandom 2018-04-24 kl. 12:06.
Citera
2018-05-07, 20:20
  #282
Medlem
Hur ORKAR Malin lägga den snarlika VoiceOvern avsnitt efter avsnitt? 😂
Citera
2018-05-23, 01:01
  #283
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Hur ORKAR Malin lägga den snarlika VoiceOvern avsnitt efter avsnitt? 😂
Ja, det kan man fråga sig.


Inredningsarkitekten Christopher var så härligt torr i sista avsnittet. Älskade hans lilla äcklade ansiktsuttryck när han klev in i ett par av hemmen, men han lurade faktiskt mig gällande vilket hem som var hans.

Växthuset var fint på utsidan, men otroligt själlöst inrett. Ingen smak alls.
Citera
2019-03-25, 11:39
  #284
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Ny omgång med Malin igen. Ska bli kul att se om de har med riktigt folk eller en massa fjollor. Malin är bra.
Citera
2019-03-25, 11:41
  #285
Medlem
Jon.Holmss avatar
Ska bli kul med en ny säsong av Vem bor här. När visas första avsnittet?
Citera
2019-03-25, 12:14
  #286
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Ska bli kul med en ny säsong av Vem bor här. När visas första avsnittet?

Det kommer ikväll på Svt1 kl. 20.00.
Citera
2019-03-25, 12:19
  #287
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det kommer ikväll på Svt1 kl. 20.00.

Ok, tack!
Citera
2019-03-25, 21:04
  #288
Medlem
swimmingpools avatar
Jag fick alla rätt! Lätt idag va?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback