Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-06, 17:47
  #1
Medlem
blackadder1s avatar
Har börjat leka lite med DWM. Tydligen ska det rätta sättet att stänga en applikation vara att använda sig av Shift + Modkey + 'c'. Men när jag har öppnat Chrome och försöker stänga ner det så finns det fortfarande en massa levande trådar. Stänger jag Chrome men ctrl + shift + 'q' däremot så dödas alla befintliga trådar.

Vad är rätt? Ska jag inte kunna stänga ner Chrome med Shift + Modkey + 'c'?
Citera
2015-04-06, 17:50
  #2
Medlem
Tjatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackadder1
Har börjat leka lite med DWM. Tydligen ska det rätta sättet att stänga en applikation vara att använda sig av Shift + Modkey + 'c'. Men när jag har öppnat Chrome och försöker stänga ner det så finns det fortfarande en massa levande trådar. Stänger jag Chrome men ctrl + shift + 'q' däremot så dödas alla befintliga trådar.

Vad är rätt? Ska jag inte kunna stänga ner Chrome med Shift + Modkey + 'c'?
Blir det någon skillnad om du går in i inställningar och bockar ut "Continue running background apps when Chromium is closed"?
Citera
2015-04-06, 17:54
  #3
Medlem
blackadder1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjatter
Blir det någon skillnad om du går in i inställningar och bockar ut "Continue running background apps when Chromium is closed"?

Men se där...
Svårare än så var det inte. Tusen tack för ett så snabbt svar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback