Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-02, 23:04
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zhelnurgath
Tragiskt ställe Långbro, har gått i kulverterna där när jag var på barnpsyk där/västeräng, grät när jag gick förbi Långbro där när jag var runt 14 när & tänkte på patienterna men det var tomma lokaler då, nu är jag 37 & gråter ibland när jag tänker på alla djur jag mördat, senast en fluga, nu är jag inte ledsen över Långbro & barnen i Afrika utan snarare arg på att patienterna var så fogliga och dumma i huvet så att de banade väg för min historia. 99% av patienterna var retarderade & hade inget på psykiatrisk inrättning att göra egentligen, stället fanns till för personalens skull så de skulle ha arbete.
jag är alltså en frisk människa även om detta inlägg låter snurrigt.

Minns en natt då jag var rätt liten och gick över Långbro området. Det var jävligt otäckt och fortfarande ”dårhus” då. Det pågick nåt arbete så det fanns en stor grop som jag höll på att ramla ner i. Har aldrig trott på spöken men just där och då var jag faktiskt rädd och trodde på allt man kan tro på. Nu är det tvärtom en riktig bostadsrättsidyll där. Faktisk lite motbjudande det med. Dessutom har man utnyttjat marken rätt dåligt. Det är inget för UE tycker jag, satsa på andra platser. Ledtråd/tips: utforska markerna runt Örbyleden och strunta i Långbro. Högdalen industriområdet, gärna natt. Var öppna och sök, det är då man finner och den som orkar gå långt är gynnad, där som här och då som nu.
__________________
Senast redigerad av Shapoklyak 2018-07-02 kl. 23:10.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback