Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-03, 03:53
  #85
Medlem
Skott på Edvardslund i natt igen
Citera
2015-05-03, 12:52
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IreneHysteri
Skott på Edvardslund i natt igen

Dom skjuter till dom träffar rätt Jim*pa är ju jagad som jag tidigare sagt men han har hållit sig gömd, undrar ifall han tog en nattpromenad nu??
Dom kommer o träffa rätt om dom inte nu gjorde det... Bara vänta o se..
Citera
2015-05-03, 23:11
  #87
Medlem
Är det någon som vet mer exakt var det har skjutits, kan det ha varit mot de som nämns i tråden?
Citera
2015-05-04, 05:53
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMstar
Är det någon som vet mer exakt var det har skjutits, kan det ha varit mot de som nämns i tråden?

Har inte hört så mycket, fick bara höra att Jim*pa inte skulle varit måltavlan denna gång. Dock har det skjutits i Edvardslund där denne snubbe befinner sig.
Det är så mycket knark o skit i byn så jag vet inte vad eller vem det skjutits på..
Citera
2015-05-05, 15:16
  #89
Medlem
xxxslimxxxs avatar
nu om de inte rör sig om j så kan vi ju bara spekulera, OM de nu skjöts på edv är de bekräftat eller bara mystisk smäll?, va de nära i anknytning till lägenheten?
de spekulerades ju me i att de är sonen som är den jagade som komentaren innan här vare ju inte ägnat till j denhär gången och sonen har dykt upp förr äre så att j gömmer sig så går vi efter sonen scenario för att få fram j kanske?.
kan de vara så att nån av dom smugit upp till edv via skogsstigen på edv från husvagnen i Säby där både j och sonen sägs vara och blivit sedd i närheten på edv sedan beskjuten? att polisen inte hitta hylsa innebär bara att de är en lite smartare person som ligger bakom skottet denhär gången möjligtvis ett skott nära inpå eller skrämsel mot nån av dom?
jag har inte hört nått annat än husvagnsryktet och märkt att j är väldigt frånvarande ute
__________________
Senast redigerad av xxxslimxxx 2015-05-05 kl. 15:18.
Citera
2015-05-07, 06:04
  #90
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Tveksamt om någon bemödar sig att använda skjutvapen mot eller inom RF. Dom är ju ett gäng horungar som går omkring och fäster klistermärken på lyktstolpar. Sätter min slant på att det hade med att göra med någon tjacklangare i byn.

Vilket du har rätt i Denna tomten har vart med i "gamet" länge. Han är inte direkt en farlig person heller, och är en person som spelar allan. 2010 eller om det var 2011-2012 så blev även denna person knivhuggen och han har gjort vändor på kåken för. En tjack kran som tror att han är något men när det kommer till krita som i det här fallet så är han livrädd i stället. Hört rykten om att han lugnat/gömt sig undan lite efter det här. Personen har vart inlåst för narkotikabrott för, så polisen är allt på han i bland.
Gången han blev knivhuggen hörde jag nått om att han hade sålt tjack åt några mindreåriga och då tog tydligen farsan till sonen eller dottern saken i egna händer och högg han.
__________________
Senast redigerad av Mommejr 2015-05-07 kl. 06:08.
Citera
2015-05-30, 15:39
  #91
Medlem
GuskOchNasks avatar
Är det Jimpa som hjärtat gett upp på?
Citera
2015-05-30, 16:39
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuskOchNask
Är det Jimpa som hjärtat gett upp på?

Verkar som så. Naturlig orsak eller lyckades någon ta kol på honom?
Citera
2015-05-30, 18:22
  #93
Medlem
xxxslimxxxs avatar
hörde precis nyss samma rykte som GuskOchNas sa om att j*mpa strukit med nu venne om de överdos eller om han hittats av de som ville åt han men äre sant?
Citera
2015-05-31, 02:27
  #94
Medlem
Jimpa avled natten till Lördag. Han blev inte mördad utan somnade in. Han hade stora hjärtproblem och var gravt överviktig. Någon sa att det var överdos men troligtvis var så inte fallet. An#on flyttade dessutom ut och till egen lägenhet under fredagen, förmodligen för att få ha sin son halvtid igen.
Citera
2015-05-31, 10:40
  #95
Medlem
Virusfrees avatar
Med respekt för dom anhöriga tycker jag att vi kan låta tråden få självdö..
Tragiskt, som alltid när det är barn inblandade, Och oavsett vad så var ju Jim*pa en människa, precis som du och jag..
Citera
2015-05-31, 15:31
  #96
Medlem
xxxslimxxxs avatar
Håller absolut med ovanstående kommentar nu är allt officiellt över kring honom. Rip
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback