• 19 276 online
  • 1 138 663 medlemmar
  • 58 984 293 inlägg
  • 8
  • 9
2017-02-11, 12:58
Medlem
Couplets avatar
Ja, och när man måste kolla på en hel filmsekvens när man dött och måste ladda om. Fy fan! Det borde vara obligatioriskt med en möjlighet att skippa videosekvenser.

Edit: Ser att jag var puckarton på denna, men det är sjukt irriterande i alla fall.
Senast redigerad av Couplet 2017-02-11 kl. 13:02.
Citera
2017-03-26, 21:15
Medlem
Rem-s avatar
När man är svårdödad. I GTA kan är man praktiskt sett odödlig när man sitter i en bil. Krockar man i 200 km/h bucklas bilen till lite grann och man kan fortsätta köra. Själv är man helt oskadd.

Till exempel Dead Rising-spelen hade varit betydligt bättre om zombierna inte hade varit efterblivna;

(1) De rör sig knappt mot en, utan står helt stilla.
(2) När de väl förmår sig till att attackera och försöka döda en, är de löjligt svaga och man skadas knappt.
(3) De är otroligt lättdödade själva. Slänger man ut en stol i massan så dör typ sju stycken av dem.

De är otroligt många, men man kan utan problem vandra igenom massan utan att skada sig det minsta. Det är för lätt för att det ska vara kul!
Citera
2017-03-27, 18:31
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Att inte kunna byta svårighetsnivå. Vet inte om det räknas som en smågrej själv skulle jag kalla det en stor sak att störa sig på. Fastnar man och tycker spelet blir för svårt finns det liksom ingen återvändå än att starta om. Är ju inge kul.
Citera
2017-06-23, 14:01
Medlem
Concubines avatar
Spel där man bara kan välja master volume, tycker oftast effekterna osv är för höga och snacket för lågt. (Spelar Wolfenstein:TNO nu och det har verkligen det problemet, men i övrigt mycket lovande lir)
Citera
2017-09-22, 14:27
Medlem
E.R.s avatar
Cutscenes som inte går att skippa..
Citera
2017-09-22, 16:07
Medlem
elephantstones avatar
Kanske inget jättevanligt förekommande problem, men det störde mig flertalet gånger när jag spelade Recore; när det inte finns en retry-funktion under trial and error-segment. I detta sammanhanget handlar det om delar där man ska klara en hinderbana och små objectives under en viss tid. Tabbar man sig inledningsvis och misslyckas med uppgifterna måste man klara hinderbanan för att kunna göra om.
Citera
2017-09-22, 16:34
Medlem
Grodriddares avatar
När man inte kan ändra FOV utan är fast i en guldfiskskärm á la Fallout 4. Jag skyller på konsolbönderna. Jävla pack.
Citera
2017-09-23, 08:37
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
Menyer som är onödigt flashiga som gör att det tar 7000 år att navigera sig fram pga laddningstider...

Detta eller "pop-ups" i spel mitt under action som informerar om något onödigt eller faktiskt är i vägen.

Far Cry 4s är det värsta jag upplevt.
Citera
  • 8
  • 9