Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-21, 17:20
Medlem
Är det ingen vänlig själ som har mobil länk? Snälla skicka i pm isf.

Kommer då utan telefon, så help a girl out..
2016-02-21, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mousen19
Är det ingen vänlig själ som har mobil länk? Snälla skicka i pm isf.

Kommer då utan telefon, så help a girl out..

har en länk men du gav mig skit länk på parfym funkade inte
så tyvärr nu får du ingen
2016-02-21, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storeadolf
har en länk men du gav mig skit länk på parfym funkade inte
så tyvärr nu får du ingen

För mig funka det super bra trots kronofogden.
Max 399 kr per gång ca 3 gånger.

Har beställt på en till sida med enbart smink som kommer på tisdag
2016-02-22, 11:49
Medlem
Smokie111s avatar
någon vänlig själ som har några sidor man kan beställa trots kronan, har inga sidor själv.
Senast redigerad av Smokie111 2016-02-22 kl. 11:54.
2016-02-22, 12:15
Hur länge måste det gå sen senaste betalningsanmärkningen för få att handla via Klarna, mot faktura?
2016-02-22, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Hur länge måste det gå sen senaste betalningsanmärkningen för få att handla via Klarna, mot faktura?

Tills den inte längre finns på din UC, 3 år. Annars ring dom. Har fortfarande prick efter 2 år men kan beställa upp till 10 000 då jag pratade med dom i telefon.
2016-02-22, 12:31
Citat:
Ursprungligen postat av Buhll
Tills den inte längre finns på din UC, 3 år. Annars ring dom. Har fortfarande prick efter 2 år men kan beställa upp till 10 000 då jag pratade med dom i telefon.
Tack!

Då ska jag ringa. Säkert 5-6 år sen min senaste anmärkning.
2016-02-22, 19:58
Medlem
Nån som har tips på mobil sida ? Eller sms lån?
2016-02-23, 00:13
Medlem
Ingen som sitter på en sida för däck till bil?
2016-02-23, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockle
Nu är jag jävligt snäll! Men det är för att jag är trött på folks PM snack... Bjuder på denna riktigt fina länk där du kan köpa obegränsat på faktura, Jag beställde flertal guldplaterade föremål, totalt ca 37tusen på faktura. Då dom inte har någon kreditprövning utan fakturan följer med föremålen

http://www.casamina.se/
-
Samt en sida med egen fakturering där du kan köpa massvis med olika kapslar med alla möjlika vitaminer o så, jag beställde för 2795kr

www.elexironline.se

Denna sida väntar jag på sakerna ifrån, båtreservdelar osv
ca 1300kr

http://www.capella.se

Hade vart snällt om ni nu kan lägga ut fler sidor nu

Edit: Ja jag fick hem det jag beställt

Du är ett troll. Jag har viss insyn och du har aldrig fått prylar från casamina.se utan att betala för dig. Faktum är att de flesta utan externa tjänster som bistår med fakturering kollar upp sina kunder. Alla i den här patetiska tråden som tror något annat är kvalificerat dumma i huvudet - och speciellt du uppenbarligen. Oftast behöver man inte ens kolla upp kunden för att förstå att det är ett skolkande patrask som har hittat till orderknappen. Felstavningar, skriva konsekvent med små bokstäver, telefonnummer utan registrerad mottagare är hela tiden gemensamma nämnare. Anmärkningar behöver naturligtvis inte betyda att man är en dålig människa - men i den här tråden verkar det helt enkelt hänga stöldbegärliga personer. Helvete vad stolta era mammor måste vara. Om ni vet att ni inte passerar tratten för att bli en accepterad fakturakund, betala i förskott då - eller med kort. Hur jävla svårt kan det vara. Och till dig specifikt... du verkar ha en viss energi trots allt. Lägg den på att göra något seriöst istället så kanske du slipper att hänga i trådar som denna.
2016-02-23, 10:40
Medlem
Donnatellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mousen19
Är det någon som har nå till mobiltelefoner? Min är kaput och jag är i behov av en ny, har dock typ inga länkar förutom dom som sagts i denna tråd eller tja, jag har en med smink men den borde alla kunna vid det här laget..

Vore supergulligt om ni kunde hjälpa en behövande människa
Hej vilken smink sida är det?
2016-02-23, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donnatella
Hej vilken smink sida är det?
Cocopanda.se
smink.net

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto