Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-05, 23:55
  #229
Medlem
Jag har även för mig att han är frimurare, vet inte om detta kommit upp tidigare. Han umgicks i de kretsarna innan måla på dörrskandalen slutade i finkan. Möjligt att han är portad från gubbklubben nu för tiden.
Citera
2012-04-25, 23:13
  #230
Medlem
gnuse23s avatar
Har läst trådarna om den "hederliga" Jonas "Won" Dahlgren..
Mannen i fråga är en sociopat...
Han har varit inlagd för detta...Ashberger..mm..kan inte tygla sig på någotvis.Fick höra av någon när han Jonas var tvångsvårdad och inför utskrivning hann han även där lura en annan medpatient av ett väldigt dyrt lexikon som han samlat ihop av egna pengar, ..Jonas får tydligen adrenalinkickar av att blåsa de svagare. .ser ju även att han lurar andra på löpande band..
Starka ord kanske men det är bara fakta
Citera
2012-08-04, 23:43
  #231
Medlem
gnuse23s avatar
Skvaller om Robinson stjärnan Jonas D finns det mer om honom?

Mer Kallad för "Robinson J*n*s"..
Vad består hans gärningar av idag?...Finns det mer info?..
JD Är på nytt intagen på RPK Skönviks rättspsykiatriska klinik Säter..
Vem är denna människa ?..Han verkar inte ha "Alla indianerna i kanoten"..
Citera
2015-04-15, 20:24
  #232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ra
Jag har bajsat på hans toalett när han bodde på studentkorridor i Lund. Och nej, jag spolade inte efter mig. Hans toa var pyntad med bilder av kungaparet, Carl Bildt, Ronald Reagan, Thatcher, John Major m.fl. Dessutom fanns varenda insändare han fått publicerad i tidningen uppsatt på väggarna. Killen är mycket speciell och det finns mer historier om honom än någon annan jag känner. Jeez!

Killen var en levande legend och ett ständigt samtalsämne i studentlund under de första åren av 00-talet. Han PO-anmälde vid ett tillfälle tidningen Lundagård för att de haft inne en Q-vers om honom, något som de flesta brukar ta som en hedersbetygelse även när det finns ett par törnen med i texten. En figur ur en bok av Piraten, skulle man kunna säga.
Citera
2015-06-26, 00:39
  #233
Medlem
Det var som attan. Nu har Jonas – "Kungavän och Campione" – minsann fått sin hemsida värderad:

http://www.jonas.se/
Citera
2023-09-26, 03:29
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnuse23
Har läst trådarna om den "hederliga" Jonas "Won" Dahlgren..
Mannen i fråga är en sociopat...
Han har varit inlagd för detta...Ashberger..mm..kan inte tygla sig på någotvis.Fick höra av någon när han Jonas var tvångsvårdad och inför utskrivning hann han även där lura en annan medpatient av ett väldigt dyrt lexikon som han samlat ihop av egna pengar, ..Jonas får tydligen adrenalinkickar av att blåsa de svagare. .ser ju även att han lurar andra på löpande band..
Starka ord kanske men det är bara fakta

Nu väcker jag liv i en gammal tråd 😂
Den där Jonas har en syster som är lika sjuk som han, ett släktdrag?
Ojojoj vad dom verkar ”framgångsrika” syskonen Dahlgren.
Någon som har koll på vad han gör idag?
Citera
2023-09-28, 14:34
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytsmygaren
Nu väcker jag liv i en gammal tråd 😂
Den där Jonas har en syster som är lika sjuk som han, ett släktdrag?
Ojojoj vad dom verkar ”framgångsrika” syskonen Dahlgren.
Någon som har koll på vad han gör idag?

Fanskapet bor i Knivsta. Störd människa som borde vara inlåst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback