2015-04-02, 21:08
Medlem
Eufomodes avatar
För 16 år sedan så var jag lungn och samsad och harmonisk när jag började dra en teater roll att jag har dålig impuls kontroll och blir snabbt arg och jag gjorde på det sättet att genast jag blev arg så efter två sekunder så for jag och rispade bilar.

Sen så tog det inte så länge förrän jag fick en offiiciell diagnos att jag har dålig impuls kontroll och blir sanbbt arg och genast efter den så började jag att få behandling för mina symptom men behandlingen har bara förvärrat mina sympton t.o.m. såpass att jag numera på riktigt far och rispar bilar efter två sekunder varje gång jag blir arg och efteråt så ångrar jag det djupt.

Och nu jag har viljat återgå till min ursprungliga naturliga roll som jag hade för ca 16 år sedan men problemet är det att jag inte längre kommer ihåg hur jag levde och tänkte för ca 16 år sedan alltå min teater roll har lämmnat på.
Citera
2015-04-02, 21:13
Medlem
ColaKexs avatar
Låter som du skulle behöva gå i terapi och även träffa en psykolog.
Citera
2015-04-02, 21:14
Bannlyst
kan du inte försöka skapa en ny teater roll. Där du i din roll är en tidigare lugn o sansad person som blev arg och impulsiv efter en teater roll. Så din nya teater roll blir alltså... Tidigare lugn o sansad, sen blev du arg. Nu är du i en ny teater roll där du spelar lugn o sansad!
Citera
2015-04-02, 21:29
Medlem
Eufomodes avatar
Det började med att det var en maffia som hotade mej och när dom var i närheten med sina Mercedes och Bmw och Cadillac så upplevde jag deras närvaro som hotfull och då blev jag arg och rispade bilarna och sedan så höll dom sej på avstånd från mej och jag kände min tillvaro tryggare.

Se dess så har det varit inbyggt att rispa bilar genast tillvaron känns hotfull eller när man känner sej provocerad därför så är det så svårt att komma ifrån detta detende.

Med vänliga Hälsningar: Eufomode.
Citera
2015-04-02, 23:00
Medlem
Jadu Hans. Sluta förstöra andras egendom ditt freak.
Citera
2015-04-03, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eufomode
Det började med att det var en maffia som hotade mej och när dom var i närheten med sina Mercedes och Bmw och Cadillac så upplevde jag deras närvaro som hotfull och då blev jag arg och rispade bilarna och sedan så höll dom sej på avstånd från mej och jag kände min tillvaro tryggare.

Se dess så har det varit inbyggt att rispa bilar genast tillvaron känns hotfull eller när man känner sej provocerad därför så är det så svårt att komma ifrån detta detende.

Med vänliga Hälsningar: Eufomode.

Du hittade alltså på en teater, där du var jagad av en maffia, sen fick du idén att rispa bilar för att bli av med dem? Du verkar lida av paranoia och grova vanföreställningar och behöver antagligen psykvård.

Förlåt om det låter drastiskt, men ditt liv kan vara i fara. Rispar du en riktig grov kriminells bil så kommer du bli fullständigt sönderslagen ifall du ertappas.
Citera
2015-04-03, 12:37
Medlem
Eufomodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Botheration
Du hittade alltså på en teater, där du var jagad av en maffia, sen fick du idén att rispa bilar för att bli av med dem? Du verkar lida av paranoia och grova vanföreställningar och behöver antagligen psykvård.

Förlåt om det låter drastiskt, men ditt liv kan vara i fara. Rispar du en riktig grov kriminells bil så kommer du bli fullständigt sönderslagen ifall du ertappas.

Sen så finns det också kriminella som är så grova att t.e.x. ett människoliv inte är värt någontig för dem och då så riskerar man också att mista livet men jag är en kändis i Vaasa Finland och gör dom någontig åt mej t.e.x. tar livet av mej eller misshandlar mej så väker caset mycket uppmärksamhet också i massmedia.

Och då åker dom alla fast med begäran om tilläggs utredningar och det är en risk dom inte tar och jag har t.e.x. inte heller t.e.x. rispat t.e.x. Hells Angels eller bandidos motorcyklar utan dom har jag alltid lämmnat ifred.

Med Vänliga Hälsningar: Eufomode.
Citera
2015-04-03, 13:54
Medlem
Finns det maffia i Vasa i Finland? Varje dag lär man sig något nytt antar jag...
Citera
2015-04-03, 14:17
Medlem
Eufomodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeventyr
Finns det maffia i Vasa i Finland? Varje dag lär man sig något nytt antar jag...

Dom flesta är numera på ålderdomshem eller har avlidigt p.g.a. ålderdom eller sjukdom men min teater roll har ändå lämmnat på.

Mede vänliga Hälsningar: Eufomode.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in