Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-03, 19:19
  #37
Medlem
Zaedrewss avatar
Jag tycker typ det är småroligt ibland inte mer. 10 ggr bättre än skiten The Big bang theory dock. Vilket jag också inser är konstigt sett till hur många djävlar som faktiskt gillar skiten.
Citera
2015-07-03, 20:10
  #38
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jag tycker typ det är småroligt ibland inte mer. 10 ggr bättre än skiten The Big bang theory dock. Vilket jag också inser är konstigt sett till hur många djävlar som faktiskt gillar skiten.

ja det är verkligen smörja, men det är ju allt som Chuck Lorre är inblandad i.
Citera
2015-07-03, 20:13
  #39
Medlem
nickeh84s avatar
How I met your mother är världens mest överskattade och tråkigaste serie. Ska det vara en komediserie? Den är ju för fan inte ens rolig?
Citera
2015-07-03, 20:23
  #40
Avstängd
Det enda bra med serien är Alyson Hannigan, vilket förövrigt gäller allt hon någonsin medverkat i. Beror dock inte på att hon är en bra skådespelerska (vilket hon inte är), utan för att man är kär i henne.
Citera
2015-07-24, 02:53
  #41
Medlem
JerryCottons avatar
Kan vara den sämsta serien i världshistorien! Tre Kronor framstår som ett masterpiece jämfört med denna skiten. Usla skådisar, uselt manus, usel timing. Känns som om "skådespelarna" läser direkt ur manus. Den där Barney eller vad han heter, skulle jag bara vilja slå ihjäl!

Nu sänder dessutom TV3 och sexan skiten samtidigt och samma avsnitt dessutom! Helt jäkla otroligt! Sluta med det!!!
Citera
2015-07-24, 02:55
  #42
Medlem
Hatar slutet när de inte blir Barney och Robin. Vägrar se skiten på 3:an och 6:an.
Citera
2015-07-24, 16:06
  #43
Medlem
ItsNeverLupuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Kan vara den sämsta serien i världshistorien! Tre Kronor framstår som ett masterpiece jämfört med denna skiten. Usla skådisar, uselt manus, usel timing. Känns som om "skådespelarna" läser direkt ur manus. Den där Barney eller vad han heter, skulle jag bara vilja slå ihjäl!

Nu sänder dessutom TV3 och sexan skiten samtidigt och samma avsnitt dessutom! Helt jäkla otroligt! Sluta med det!!!

Haha, lugn nu! Nog för att de senare säsongerna var dåliga så slår de inte skapelser som The exes, Guys with kids, Everybody loves Raymond etc. Säsong 1-3 (HIMYM) och framförallt den första är rätt bra.
Citera
2015-07-24, 16:07
  #44
Medlem
gato12s avatar
Problematiskt med en serie vars huvudperson är så blek och irriterande.
Citera
2015-07-24, 16:16
  #45
Medlem
Och här har jag gått och trott att jag var den enda som inte gillade skiten HIMYM
Citera
2016-02-26, 18:01
  #46
Avstängd
DougLees avatar
Ted och Marshall är arbetslösa, Lily jobbar som dagislärare och ändå har de tre råd att supa på krogen flera tillfällen per dag och varje bild bland de många i introt består utav bilder när huvudpersonerna är fulla på krogen så jag gissar på att du inte uppskattar HIMYM eftersom du inte är alkoholist.

PS: Sen så har dem en limousine med privatkörare.

PS2: Barney är rolig, dem borde göra en spinoff med honom.

edit: Trodde inte att jag skulle hitta denna på youtube men den fanns https://youtu.be/EJT0NMYHeGw
__________________
Senast redigerad av DougLee 2016-02-26 kl. 18:16.
Citera
2016-02-26, 21:39
  #47
Medlem
En serie som kretsar kring ett gäng normala individer som lever vanliga liv, hur kan det inte vara underhållande att titta på?
Citera
2016-02-26, 21:46
  #48
Medlem
Första säsongen och möjligen den andra var sevärt, men sen blev det så uppenbart att serien inte har något vettigt mål. Man förväntas roas av lite småhistorier. Karaktärerna är lite svaga, det är barney då som lyfter med sin extrema sexattityd, men det ger inte heller så mycket så efter ungefär halva tredje säsongen glömde jag bort serien.. typ..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback