Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-22, 15:58
  #61
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Signar du upp dig på UFC Fight Pass kan du se hela galan där, det har blivit lite dyrare nu eftersom dollarn har stärkt sig, men de kan ha någon gratis test-period eller liknande, det hade de iallafall i början vet jag.
Annars kan du i vanlig ordning se huvudkortet på Cmore (Cmore Extreme brukar det vara) och på TV4 Play Premium.
Kan hända att huvudkortet, eftersom det finns svenskar med, sänds på TV12/TV4 Sport eller liknande också, men de svenska kommentatorerna brukar inte vara någon höjdare.


Tack ska kolla det. Står att det finns en 7 dagars testperiod..
Kommer förresten detta sändas samma "amerikanska tid" som Antony Johnson matchen?
Citera
2015-04-22, 17:44
  #62
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Är inte livesändningen av huvudkorten på galorna blockerade på fight pass längre?
Vissa galor sänds i sin helhet på Fight Pass, alltså både under- och huvudkort. Det brukar röra sig om Fight Night-korten från Europa och Asien, denna gala är alltså en av dem.
http://mmajunkie.com/2015/03/alexand...t-69-in-berlin
Citat:
Ursprungligen postat av mmajunkie.com
UFC President Dana White today confirmed the fighters will meet in the headliner of UFC Fight Night 69, which takes place June 20 at O2 World Berlin in the German capital. The entire event streams on UFC Fight Pass.

Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Tack ska kolla det. Står att det finns en 7 dagars testperiod..
Kommer förresten detta sändas samma "amerikanska tid" som Antony Johnson matchen?
Denna galan är inte av samma storlek som Fox-galan på Tele2, så det kommer högst troligen vara tider som är mer anpassade för den Europeiska publiken!
Citera
2015-04-22, 18:07
  #63
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Vissa galor sänds i sin helhet på Fight Pass, alltså både under- och huvudkort. Det brukar röra sig om Fight Night-korten från Europa och Asien, denna gala är alltså en av dem.
http://mmajunkie.com/2015/03/alexand...t-69-in-berlin
Ja, fight night-korten sänds på Fight Pass, det är jag medveten om. Problemet är att det inte gått att se huvudkorten via fight pass med svenskt IP eftersom TV4 har rättigheterna att visa huvudkorten i Sverige. Har det ändrats?
Citera
2015-04-23, 03:15
  #64
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Ja, fight night-korten sänds på Fight Pass, det är jag medveten om. Problemet är att det inte gått att se huvudkorten via fight pass med svenskt IP eftersom TV4 har rättigheterna att visa huvudkorten i Sverige. Har det ändrats?
aldrig varit med om problemet du beskriver. Det fåtalet fight night-kort som faktiskt sänds i sin helhet på Fight Pass har jag inte haft några problem att se därigenom.
Citera
2015-05-01, 15:06
  #65
Medlem
Mx_1337s avatar
Gustafsson är skadad. Det är väl ryggproblemen han dragits med en tid som satt stopp för honom kanske.
Titelmatch i form av Jedrzejczyk vs Penne ersätter.
http://mmajunkie.com/2015/05/alexand...fight-night-69
Citat:
Ursprungligen postat av mmajunkie.com
The bout between former light heavyweight title challengers Alexander Gustafsson (16-3 MMA, 8-3 UFC) and Glover Teixeira (22-4 MMA, 5-2 UFC) is off due to a Gustafsson injury. UFC officials announced the news early today.

Taking its place in the headlining spot on the card will be a strawweight title fight between newly crowned champion Joanna Jedrzejczyk (9-0 MMA, 3-0 UFC) and Jessica Penne (12-3 MMA, 1-0 UFC).
Faaaan.
Citera
2015-05-01, 21:26
  #66
Medlem
Tre förändrade lhw matcher på sistone, kommer vi åtminstone få två bra matcher, eller kommer det bli okänd ersättare här månntro?
Citera
2015-05-01, 23:16
  #67
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simcon
Tre förändrade lhw matcher på sistone, kommer vi åtminstone få två bra matcher, eller kommer det bli okänd ersättare här månntro?
Känns som om det blir en rematch.. Bader? Rampage?
Citera
2015-06-09, 16:46
  #68
Medlem
Mx_1337s avatar
http://mmajunkie.com/2015/06/uriah-h...t-69-in-berlin
Citat:
Ursprungligen postat av mmajunkie.com
After a recent split-decision loss to Rafael Natal halted his three-fight
winning streak, Uriah Hall will look to get back on track in quick order as a fill-in at next week’s UFC Fight Night 69 event.

UFC officials today announced Hall (10-5 MMA, 3-3 UFC) has replaced injured Derek Brunson (13-3 MMA, 4-1 UFC) and will meet fellow middleweight Krzysztof Jotko (15-1 MMA, 2-1 UFC) at the overseas show.
Hall borde väl ta denna, men visst, tänkte samma inför Natal och där kom han inte loss med mycket. Ska han fortsätta ge motståndaren chansen för att han själv inte släpper på bromsen blir han inte långvarig..
Citera
2015-06-09, 18:38
  #69
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
http://mmajunkie.com/2015/06/uriah-h...t-69-in-berlin

Hall borde väl ta denna, men visst, tänkte samma inför Natal och där kom han inte loss med mycket. Ska han fortsätta ge motståndaren chansen för att han själv inte släpper på bromsen blir han inte långvarig..
Jotko borde vara överlycklig iaf. Mycket lättare motståndare, särskilt med tanke på tiden och samtidigt ett större namn med mer hype.
Citera
2015-06-09, 18:58
  #70
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Jotko borde vara överlycklig iaf. Mycket lättare motståndare, särskilt med tanke på tiden och samtidigt ett större namn med mer hype.
Svårt att säga vad man bör klassa Jotko dock. Senaste matchen mot en Troeng som inte bjöd på något direkt motstånd, dessförinnan hade han inte mycket att komma med mot Cedenblad.
En Hall i form borde vara farligare än Brunson, den andra versionen av Hall kan dock vara en gratischans till ett ordentligt kliv framåt.

Förstår att Hall skulle behöva en snabb turnaround, och jag hoppas att han får det. Han såg alldeles för bra ut i TUF för att göra medelmåttiga insatser, när kvalitén på motståndet han fått i UFC stundtals bara varit lite högre ändå.
Citera
2015-06-09, 19:10
  #71
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Svårt att säga vad man bör klassa Jotko dock. Senaste matchen mot en Troeng som inte bjöd på något direkt motstånd, dessförinnan hade han inte mycket att komma med mot Cedenblad.
En Hall i form borde vara farligare än Brunson, den andra versionen av Hall kan dock vara en gratischans till ett ordentligt kliv framåt.

Förstår att Hall skulle behöva en snabb turnaround, och jag hoppas att han får det. Han såg alldeles för bra ut i TUF för att göra medelmåttiga insatser, när kvalitén på motståndet han fått i UFC stundtals bara varit lite högre ändå.
Troeng såg ju extremt omotiverad ut mot Jotko, och ändå var matchen ganska jämn.

Vi har inte sett en Hall i form någonsin, allt vi har sett är en snygg KO mot en motståndare som Tor Troeng totalt dominerade senare. Hall är nog en av de mest överhypade i hela UFC, han har ALDRIG presterat i närheten av sin hype.

Jag tror inte på att det finns någon Hall i form eller en motiverad Hall eller vad fan man vill kalla han före jag ser något i närheten av det.

Derek Brunson är däremot 3-1 i UFC, med enda förlusten mot Yoel Romero. Vad jag kommer ihåg vann han två första ronderna mot Romero också, innan han åkte på hellbows.
Citera
2015-06-09, 19:54
  #72
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Troeng såg ju extremt omotiverad ut mot Jotko, och ändå var matchen ganska jämn.

Vi har inte sett en Hall i form någonsin, allt vi har sett är en snygg KO mot en motståndare som Tor Troeng totalt dominerade senare. Hall är nog en av de mest överhypade i hela UFC, han har ALDRIG presterat i närheten av sin hype.

Jag tror inte på att det finns någon Hall i form eller en motiverad Hall eller vad fan man vill kalla han före jag ser något i närheten av det.

Derek Brunson är däremot 3-1 i UFC, med enda förlusten mot Yoel Romero. Vad jag kommer ihåg vann han två första ronderna mot Romero också, innan han åkte på hellbows.
Sant iofs. Tyckte segern mot Dylan Andrews var imponerande, och sättet den togs på var ju det. Men allt eftersom Andrews själv åkt på förluster och sedermera blivit av med kontraktet så står den sig väl inte lika högt längre.

Hall verkar ha svårt att motivera sig eller av andra anledningar svårt att prestera. Han har bra striking och ordentligt med tryck i den, men han verkar kuvas under något jävla "Sorry Adam"-komplex fortfarande. Tycker man synd om folk och hellre vill bli polare med dem är det förmodligen svårt att göra det man ska och slå med på käften istället, kan tänkas..

Minns bara Jotkos senaste två, överkörd av Cedenblad och hittade inget avslut mot en Troeng som så fort han hade framgång med något bytte taktik till något som gick sämre. Dessförinnan vann han väl ett domslut mot en brasse i Brasilien (?) så då måste han väl ha gjort sig förtjänt av det åtminstone.

Så jag vet inte, blir väl en draw här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback