• 33 550 online
  • 1 133 991 medlemmar
  • 58 798 019 inlägg
2017-09-20, 17:01
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Jag förstår inte riktigt varför Filip är med här. Han ser så oerhört bra ut, skulle ju kunna få toppjobb som modell när som helst.
Nej, han ser inte oerhört bra ut och han skulle inte kunna få toppjobb som modell. Han har tätt sittande ögon och det har inte någon modell haft någonsin.

Jag tycker inte att han är snygg. Han är på gränsen till ful. Är han fulsnygg?

Hans frisyr är ett mysterium. Direkt från början av 90-talet. Han behöver uppdatera töntfrisyren omedelbart. Bengt Dahlqvist i Skilda Världar, någon?

Filip passar inte riktigt in i den här serien. Folk skall vara på jakt efter den ”riktiga” kärleken, giftermål och familj. Filip är mer ute efter en flickvän, någon att dejta och ha kul med.

/Alplandskap
Citera
2017-09-20, 17:25
Medlem
Readyfreddies avatar
Halsduks-Mathias... Nu var det väl andra gången han drog upp sitt ex, kan det vara så att han försökte hänga sig efter att exet lämnade honom och han döljer märket från snaran? Har han en 666-tatuering på halsen? Mystiken tätnar.
Kul scen när Lina pratar halloumi och Hans är i sin egen nervösa värld och får fram sina inövade repliker. Hans största problem är det flamsiga skrattet efter varje mening, han påminner mig starkt om Linda Hammar i "en annan del av Köping". Hon skrattar också sådär stup i kvarten.
Kul att Brad fortfarande tror att det kan bli något i framtiden.
Jag vet hur det har gått för Lina förresten.

Varför går Björn som en dvärg? Han måste ha något fel på kroppen för han rör sig rätt märkligt. Verkar vara en bra typ och har ju hittat helt rätt med den senaste dejten, hoppas han inte väljer med prästståndet bara för då blir det nog den andra.

Jennie tycker jag är sällsynt oattraktiv, rätt tjock och utstrålningslös på det. Kommer nog inte få ihop det med någon här.

Den djupe vaktmästaren från Malmö hittade nog också rätt med den unga snygga. Nu kan han fortsätta leva ett kravlöst liv 10 år till innan hon börjar tjata om barn. Synd för skeppsmäklerskan men ungdom går alltid först, lägger man till fotboll på det så är matchen över.

Inte ofta jag berömmer Svt men Mark är riktigt bra i det här programmet.
Citera
2017-09-20, 17:28
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Nej, han ser inte oerhört bra ut och han skulle inte kunna få toppjobb som modell. Han har tätt sittande ögon och det har inte någon modell haft någonsin.

Jag tycker inte att han är snygg. Han är på gränsen till ful. Är han fulsnygg?

Hans frisyr är ett mysterium. Direkt från början av 90-talet. Han behöver uppdatera töntfrisyren omedelbart. Bengt Dahlqvist i Skilda Världar, någon?

Filip passar inte riktigt in i den här serien. Folk skall vara på jakt efter den ”riktiga” kärleken, giftermål och familj. Filip är mer ute efter en flickvän, någon att dejta och ha kul med.

/Alplandskap

Kan hålla med om att han verkar enormt oengagerad.
Han ger slött intryck hela han.
Men med fotbollstjejen blommade han upp lite.
Citera
2017-09-20, 17:32
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Kul scen när Lina pratar halloumi och Hans är i sin egen nervösa värld och får fram sina inövade repliker. Hans största problem är det flamsiga skrattet efter varje mening, han påminner mig starkt om Linda Hammar i "en annan del av Köping". Hon skrattar också sådär stup i kvarten.

Håller med, det där nervösa skrattet i varje mening är sjukt irriterande.
Citera
2017-09-20, 18:52
Medlem
Jag förstår inte hyllningarna av Filip. Han ser ut som en såpaskådis från 90-talet och hans personlighet verkar ungefär lika kul som en bit kartong.
Citera
2017-09-20, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Jag förstår inte hyllningarna av Filip. Han ser ut som en såpaskådis från 90-talet
Stämmer
https://kwiss.me/assets/question/148...1742396771.jpg
Citera
2017-09-20, 19:06
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Jag förstår inte hyllningarna av Filip. Han ser ut som en såpaskådis från 90-talet och hans personlighet verkar ungefär lika kul som en bit kartong.
Hahaha! Jag sa ju det, Bengt Dahlqvist! Skönt att någon förstår mig. Personlighet som en bit kartong.

Men hoppas han får ihop det med trevliga och snygga fotbollstjejen och att hon kan göra karl av honom.

/Alplandskap
Citera
2017-09-20, 19:19
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Stämmer
https://kwiss.me/assets/question/148...1742396771.jpg

Citat:
Hahaha! Jag sa ju det, Bengt Dahlqvist! Skönt att någon förstår mig. Personlighet som en bit kartong.

/Alplandskap

Äntligen några som kan se.
Citera
2017-09-20, 19:21
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:

Hyllningar? Vad pratar du om? Jag tycker det snarare är så att han får väldigt många negativa kommentarer. Det är i stor sett bara jag som talar väl om honom.
Citera
2017-09-20, 21:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:

Men hoppas han får ihop det med trevliga och snygga fotbollstjejen och att hon kan göra karl av honom.

/Alplandskap
Hur går den processen till?, när en hon gör karl utav en han?
Citera
2017-09-20, 22:24
Medlem
dialektikers avatar
Varför Filip är med i det här är ju solklart. Snygga tjejer kan tycka att han är snygg i första anblicken, men sen droppar de honom när de kommer nära hans tomma personlighet. Likadant kommer det bli med det här tjejerna. Han kommer inte få till det med någon.
Men det är ju alltid något, att han kan dra till sig tjejer vid första anblicken. Jag tycker han ska satsa på one night stands istället, så länge. En natt ska väl folk klara av iallafall?
Citera
2017-09-20, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Hur går den processen till?, när en hon gör karl utav en han?
Det kan hon inte. Det är bara grabbgänget som kan göra män av pojkar. Det syns inte minst på Linas pojkar. Gitarrkillen hade varit en hunk om han lytt avlägsna polarnas råd att glömma hans gamla brud, hänga med ut och knulla av sig sorgen. Nu valde han istället att isolera sig ytterligare och sörja med kännt resultat.

Den andra killen med skägget har nog inte ens några vänner. Han är hopplöst feminiserad.
Tony som har växt upp i ett grabbgäng leker hem matchen. Han har odlat en naturlig manlighet och skulle bli en bra pappa. De andra två har inte ens koll på sig själva så hur skulle de kunna leda en familj? De skulle bli usla förebilder för sina söner och skulle nonchaleras av sina döttrar. Sluta mesa FFS!
Senast redigerad av Mafia 2017-09-20 kl. 23:31.
Citera